Jump to content

Tekken Dark Resurrection

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal, ik heb een vraagje over Tekken Dark Resurrection. Deze is: hoe kan ik Jinpachi vrijspelen? Jinpachi heb ik moeten verslaan in het Final Battle in de Story Battle-categorie.

Even een paar fotootjes ter verduidelijking:

Link 1

Link 2

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Volgens mij moet je ook hier zo een 'ding' kopen waarvan de naam me even ontglipt. Dit heb je ook nodig om dat zeer grote vliegtuig in San Andreas te krijgen (waarvan de naam me ook hier ontglipt :puh:).

Geplaatst:

@ Steel Dogg: Hoeveel keer? En met welk personage?

@ Pitbull: Ik heb het hier over Tekken, niet over GTA :duh:

Geplaatst: (bewerkt)
Hij bedoelde Action Replay Max (Armax), daarmee kan je dingen in spellen unlocken. Dat heeft op zich niks met GTA te maken, dat gebruikte hij alleen als voorbeeld. ;)

Oh, sorry dan. Maar ik denk dat Armax niet op de PSP bestaat :cry:

Of toch? Maakt op zich niet uit. Alleen moet ik nog een paar dingetjes weten: zie post boven Jowx.

En ook nog 1 vraagje dat nog niet vermeld is: Hoeveel stages zijn er in Arcade Mode?

Bewerkt: door Mastertuner
Geplaatst:
Als ik het goed heb, zijn dat 19 stages ;)

Onmogelijk! Ik zit al aan 51ste stage :bonk: Ben je zeker?

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik zit aan de 31e stage en ik heb hem ook nog niet uitgespeeld. Maar ik heb ook een vraagje. In de combo list, wat is het sterretje? En je hebt ook nog [ en ], en ook nog . (puntje). Welke knopjes zijn dat?

Geplaatst:

Ik zit aan de 31e stage en ik heb hem ook nog niet uitgespeeld. Maar ik heb ook een vraagje. In de combo list, wat is het sterretje? En je hebt ook nog [ en ], en ook nog . (puntje). Welke knopjes zijn dat?

*Bump*

Iemand? :engel:

• 3 weken later...

Arcade Mode is oneindig qua stages. Als je character de rank 'Dark Lord' of 'Divine Fist' heeft gehaald, kan je Arcade Mode als uitgespeeld met die character, beschouwen.

Jinpachi kan je alleen in de PS3-versie spelen, tenzij je zo'n cheatdevice gebruikt bij de PS2 of PSP-versie.

Sterretje houdt in dat je een hele kleine pauze tussen die knoppen moet houden.

De knoppen binnenin [ en ] moet je zo goed als tegelijk uitvoeren, maar de eerst genoemde knop moet je iets eerder invoeren. [X + O] betekent dus 'kruisje' snel gevolgd door 'rondje', bijna tegelijk.

Bewerkt: door Demonitzu
Geplaatst:
Arcade Mode is oneindig qua stages. Als je character de rank 'Dark Lord' of 'Divine Fist' heeft gehaald, kan je Arcade Mode als uitgespeeld met die character, beschouwen.

Jinpachi kan je alleen in de PS3-versie spelen, tenzij je zo'n cheatdevice gebruikt bij de PS2 of PSP-versie.

Sterretje houdt in dat je een hele kleine pauze tussen die knoppen moet houden.

De knoppen binnenin [ en ] moet je zo goed als tegelijk uitvoeren, maar de eerst genoemde knop moet je iets eerder invoeren. [X + O] betekent dus 'kruisje' snel gevolgd door 'rondje', bijna tegelijk.

Oei, dat zijn moeilijke combo's dan... Bedankt! :)

• 2 weken later...

Hey maar weet je zeker dat je door arcade uittespelen een nieuw poppetje kan vrijspelen:P

als je meer weet ***

>>> Door Jowx: E-mailadres verwijderd, het is niet toegestaan om deze te posten. ;) <<<

Bewerkt: door Jowx
E-mailadres verwijderd
Geplaatst:
Nee, characters vrijspelen doe je met Story Mode.

Op de PSP volgens mij niet. Daar heb je alle characters al.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...