Jump to content

Tekken Dark Resurrection

Recommended Posts

Geplaatst:

Het spijt me voor het bumpen maar het is altijd beter dan een overbodige topic aanmaken ;) !

Ik wou graag weten wat je allemaal moet doen om alles te unlocken...ALLES dus, want ik heb de Story mode niet eens een keer uitgespeeld, vind de combo's gebruiken tijdens de gevechten veel te moeilijk :duh:

Geplaatst:

Ik neem nu even aan dat je de PSP versie hebt.

Als je 3x Story Battle uitspeelt met 3 verschillende characters, dan unlock je Theater, Command Attack, Gold Rush en Tekken Bowling.

5 high scores in Command Attack levert een bonusfilmpje op. Evenals een eerste plaats bij Survival, een eerste plaats bij Time Attack en een score van meer dan 5000G in Gold Rush. Ook krijg je een bonusfilmpje als je in de laatste stage van Jinpachi verliest.

Vorderingen in Arcade Mode levert nieuwe aura's op, die je op je characters kan plaatsen. Door Tekken Dojo uit te spelen unlock je een geheime rang. En verder verandert de achtergrond bij 1 Tekken Lord, 2 Tekken Lord's, 3 Tekken Lord's en 4 Tekken Lord's.

PSP speelt idd matig ivm PS2 of PS3. Makkelijke combo's gebruiken is op de PSP handiger dan dat je probeert om de sterkere en lastigere combo's uit te voeren.

Ik weet niet wie je gebruikt, maar een makkelijke voor Heihachi is bv:

blakd0.jpg

Op de PSP volgens mij niet. Daar heb je alle characters al.

Klopt, was even in de war met de PS3 versie.

Geplaatst:

Bedankt voor je uitleg, Demonitzu maar weet je ook misschien hoeveel levels (battle's) de story mode heeft? Want ik kom nu max. tot battle 12 en dan is óf m'n PSP-accu leeg óf het is te moeilijk...Kun je niet saven tijdens de story mode ofzo?

Ik heb wél al Command Attack, Gold Rush en Tekken Bowling unlockt. Waar staat de 'Theater'' dan ALS ik het unlockt heb? BTW heb ik je tip gebruikt en gebruik nu ong. 3,4 kleine simpele combo's en een beetje buttonbashen :bonk:

Geplaatst:

Story Battle (met zo'n filmpje aan het eind) heeft 9 stages, Arcade Battle heeft oneindig aantal stages. Aan het eind van het gevecht kan je links op 'exit' drukken en (als auto-save aanstaat) wordt je vooruitgang automatisch opgeslagen.

Theater moet vlak boven Options verschijnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...