zwolle_maus Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 He mensen heb een vraagje: mijn neef had jaren geleden iets dat als je in een auto stapte je een muziekje kreeg (net als bij iedereen)... maar hij had dan alleen muziek die hij zelf mooi vond.. dus bijvoorbeelden 50 cent als je in een truck cabine stapte of J LO als je in een Van stapte... weten jullie hoe je dat voor me kaar krijg? bedankt Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Verschillende zenders voor bepaalde wagens is onmogelijk. Elke wagen kan alle zenders ontvangen, en welke aanstaat op het moment dat je instapt is gewoon willekeurig. In een gekochte versie van GTA2 lijkt het mij ook niet mogelijk om de radiostations te veranderen, aangezien GTA2 deze zenders vanaf de CDrom speelt. Met de Classic version van RockstarClassics is het wellicht wel mogelijk. In dat geval zul je de zenders in GTA2\data\GTAudio simpelweg moeten vervangen met de muziek die je wilt afspelen. Dat moet dan waarschijnlijk wel hetzelfde bestand zijn, namelijk een Wave-bestand. Het is de moeite waard het te proberen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Met de Classic version van RockstarClassics is het wellicht wel mogelijk. Jaren geleden Toen was de Classic versie er nog niet, dus ik denk dat zijn neef een specifiek programma heeft gebruikt, of zelf heeft gemod, maar dit lijkt me onwaarschijnlijk. Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Er is nog een mogelijkheid, maar die is niet legaal. Vandaar. Reageren
zwolle_maus Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Verschillende zenders voor bepaalde wagens is onmogelijk. Elke wagen kan alle zenders ontvangen, en welke aanstaat op het moment dat je instapt is gewoon willekeurig.In een gekochte versie van GTA2 lijkt het mij ook niet mogelijk om de radiostations te veranderen, aangezien GTA2 deze zenders vanaf de CDrom speelt. Met de Classic version van RockstarClassics is het wellicht wel mogelijk. In dat geval zul je de zenders in GTA2\data\GTAudio simpelweg moeten vervangen met de muziek die je wilt afspelen. Dat moet dan waarschijnlijk wel hetzelfde bestand zijn, namelijk een Wave-bestand. Het is de moeite waard het te proberen. okej bedankt, zal kijken of er wat gaat lukken Reageren
Ice-T Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 ik vroeg me eigenlijk of je miss niet eigen radiostations kan aanmaken met een ook je eigen tracks gewoon zou een goede afwisseling zijn. Reageren
Lantyz Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ik heb je topic even samengevoegd met een antiek topic dat ik nog vond. Zoals je in mijn eerste post hierboven kunt lezen, kun je de wave-files van de radio vervangen en zo je eigen radiostations maken. Dit is echter alleen mogelijk bij de downloadbare Rockstar Classics-versie. Reageren
water Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Als ik dat doe krijg ik dus af en toe gesuis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.