KoenKucharek Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) ik heb een mooie bunker gevonden http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=125 het probleem is alleen ik wil de bunker op de grond hebben kan iemand mij helpen want ik weet niet hoe ik dat moet doen. Bewerkt: 30 april 2007 door KoenKucharek Reageren
raw-rapture Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 ik heb een mooie bunker gevonden http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=125het probleem is alleen ik wil de bunker op de grond hebben kan iemand mij helpen want ik weet niet hoe ik dat moet doen. deze is zo ontworpen, dat je ze niet op de grond krijgt, er is namelijk een brug gemaakt.. of je moet hem zelf bewerken, maar vraag het dan eerst Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Je kunt hem op de grond krijgen door middel van MED. Een zogehete MapEDitor. Die je dus hier kunt downloaden. Let wel op, dat dit niet de nieuwste versie van MED is. Veel succes! Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 3 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 dat lukt daar niet mee ik kan daar aleen mee maps mee instaleeren. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Als je dat denkt dan heb je het fout! Maps installeren kan doormiddel van kopieren/plakken. Met MED kun je maps installeren (wist ik zelf niet ), en de map bewerken. Apple-Mac! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Ik heb een eigengemaakte bunker in de woestijn. Het heeft twee verdiepingen en je bent hartstikke veilig voor de politie!! En die bunker ligt op de grond, wil je die hebben, pb me dan!! Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 ik heb een mooie bunker gevonden http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=125het probleem is alleen ik wil de bunker op de grond hebben kan iemand mij helpen want ik weet niet hoe ik dat moet doen. Je kunt deze bunker inderdaad het beste met de map editor lager zetten, alleen he resultaat zal niet mooi worden vanwege de brug die ernaartoe loopt (ik vind dit zoiezo een hele vage mod, een vliegende bunker?). Maargoed, als je de map Editor hebt (leer eerst de basis van het programma) dubbelklik je op de bunker. Nu krijg je een nieuw schermpje. Verlaag hierbij de Z-coordinaat totdat je je bunker op de juiste plek hebt gekregen. Nu klik je ok, en ga je naar file, opslaan. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 (bewerkt) Je kan de bunker niet in een keer laag zetten, je moet an steeds een voor een alles laag zetten. Het zijn er zeker 20 a 30 objecten. Geloof me, ik heb zelf ook een groot bunker gemaakt in de woestijn naast de Area 69 en het zijn 70 objecten en heb ik er een hele dag over gedaan om ze alles recht en mooi te krijgen. En Wazzuup, dat bunker vliegt niet EDIT, hier is door mij gemaakte bunker mod: Via Rapidshare lukt het niet, weet niet waarom, dus offer ik mijn bijlage voor jou op. Hier is het: Bunker.rar Filmpje is aan het uploaden. Hier is het filmpje: Bewerkt: 13 juni 2007 door GTA_XP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.