Jump to content

sexappeal

Recommended Posts

Geplaatst:

Allemaal leuk en aardig, maar er werd gevraagd hoe het kwam dat de ene keer de s.a. zo hoog was en de andere keer weer laag:

maar ik was is ergens binnen en toen was mijn sex appeal weg en buiten had ik heel veel :duh::engel::bonk:
Er werd dus niet om cheats o.i.d. gevraagd, er zijn ook mensen die hun spel 'schoon' willen houden van cheats en/of trainers; iig werd er niet om een cheat gevraagd. Daarnaast geef je alleen de cheat voor de PC, alle cheats zijn >hier< op wikigta te vinden. :engel:

Voor een overzicht van s.a. waardes van voertuigen zonder modificaties/cheats/trainers o.i.d. kan je terecht op >deze site<, de s.a. waarden worden aan de hand van sterren aangegeven, hoe meer sterren hoe hoger de s.a. waarde. Veel plezier :sigaar:

Geplaatst:
en waar vindt ik sommige van die winkels
Een kaartje met alle locaties van de kledingwinkel Didier Sachs is te vinden op WikiGTA, om precies te zijn hier: *KLIK*. Zoals je kunt zien heeft Didier Sachs slechts één vestiging, namelijk in het westen van Los Santos. Deze winkel gaat pas open na het voltooien van de missie A Home In The Hills.

Zodra je de cheat van de jetpack bij de intro cutscene invoert kan je al in alle winkels na de missie(inclusief Didier saches)dat is pas handig...hoef je niet 9 tiende van de missies eerst de doen :tu:

Welke Intro Cutscene wordt hier bedoeld??? Want ik zou die winkel ook graag open willen, en wil eigenlijk niet wachten totdat ik die missie heb gedaan.....

Geplaatst:
Welke Intro Cutscene wordt hier bedoeld??? Want ik zou die winkel ook graag open willen, en wil eigenlijk niet wachten totdat ik die missie heb gedaan.....

Hier wordt de intro van het spel bedoeld, dus de cut-scene die je krijgt te zien als je een nieuw spel start. Je moet de cheat pas invoeren zodra je ongeveer de steeg inrijdt, volgens mij zal de cheat dan pas effect hebben. Als je dit met succes doet, zul je alle gebouwen inkunnen die je normaal ook kan betreden, zoals dus Dieder Sachs en Victim, die overigens pas laat in het spel opengaan. De cheat heeft verder geen invloed op verdere gameplay, je kan dus gewoon nog missies doen.

Geplaatst:

Hier wordt de intro van het spel bedoeld, dus de cut-scene die je krijgt te zien als je een nieuw spel start. Je moet de cheat pas invoeren zodra je ongeveer de steeg inrijdt, volgens mij zal de cheat dan pas effect hebben. Als je dit met succes doet, zul je alle gebouwen inkunnen die je normaal ook kan betreden, zoals dus Dieder Sachs en Victim, die overigens pas laat in het spel opengaan. De cheat heeft verder geen invloed op verdere gameplay, je kan dus gewoon nog missies doen.

Ik had al zo'n vermoeden... dus dat houdt in dat ik dat niet meer kan doen want ik zit al over de 50% en als ik dan opnieuw start en kan ik uiteraard ook weer alles opnieuw doen (op de PS2 dan, op de PC zal dat wel anders zijn wellicht) :N

Geplaatst:
Ik had al zo'n vermoeden... dus dat houdt in dat ik dat niet meer kan doen want ik zit al over de 50% en als ik dan opnieuw start en kan ik uiteraard ook weer alles opnieuw doen (op de PS2 dan, op de PC zal dat wel anders zijn wellicht) :N

Ik neem aan dat een PS2 ook ruimte voor meerdere savegames bevat, dus wellicht dat het wél kan. Op de PC heb je ruimte voor 8 savegames, wat dus wil zeggen dat je 8 savegames kan opslaan. Als je dan een nieuw spel start, hoef je niet opnieuw te beginnen, omdat je je nieuwe spel op een ander slot kan opslaan zonder dat je andere savegame er last van heeft. Ik weet niet hoe dat in zijn werking gaat op een PS2, maar ik neem aan dat daar ook ruimte is voor meerdere savegames.

• 10 maanden later...
Geplaatst:

Als ik het goed heb, dan is je sex appael op maximum als je alle oysters hebt verzameld ongeacht welke kleding of auto waarin je rijd?

P.s.: op wikigta staat er niets bij de oysters dat je sex appael maximum word dus ik betwijfel het eerlyk gezegd...

Alvast bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)
Als ik het goed heb, dan is je sex appael op maximum als je alle oysters hebt verzameld ongeacht welke kleding of auto waarin je rijd?

P.s.: op wikigta staat er niets bij de oysters dat je sex appael maximum word dus ik betwijfel het eerlyk gezegd...

Goed dat je het betwijfeld. De sex-appeal 100% krijg je niet door de Oysters.

Nog even een lijste met Oysters beloningen:

• 100$ per Oyster
  • 100% lung capacity
  • 100.000$
  • Het terug kunnen krijgen van de vriendinnen, m.u.v. Millie en Denise.
  • Altijd uitnodiging voor een kopje koffie bij vriendinnen.

Het kan zijn dat ik er ook naastzit...

Edit: Het blijkt dat ik er naast zit. Uit verscheidene posts uit dit topic blijkt dat je er wel je sex-appeal mee verhoogt.

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Goed dat je het betwijfeld. De sex-appeal 100% krijg je niet door de Oysters.

Nog even een lijste met Oysters beloningen:

• 100$ per Oyster
  • 100% lung capacity
  • 100.000$
  • Het terug kunnen krijgen van de vriendinnen, m.u.v. Millie en Denise.
  • Altijd uitnodiging voor een kopje koffie bij vriendinnen.

Het kan zijn dat ik er ook naastzit...

Edit: Het blijkt dat ik er naast zit. Uit verscheidene posts uit dit topic blijkt dat je er wel je sex-appeal mee verhoogt.

maar is het tot 100 % dat de oysters het verhogen?

alvast bedankt!

Zonder voertuig, maar met: kleding, kapsel en tattoos kan je tot ongeveer 50% sex-appeal komen. Die andere 50% kan worden aangevuld met een voertuig. Het is heel lastig te bepalen met hoeveel %-en de sex-appeal omhoog gaat bij welk voertuig. Daarom staat deze info (nog) niet op wikigta. Op >deze site< geven ze de voertuigen sterren die deze sex-appeal waarde vertegenwoordigen. Uit ervaring weet ik dat de Slamvan en Buffalo (in combinatie met bovengenoemde factoren) de sex-appeal kunnen verhogen tot 100%. Deze waarde blijf je houden zolang je binnen een bepaalde afstand blijft van dat voertuig. Dus als je naast het huis van Denise stopt en uitstapt zal je de sex-appeal waarde van je voertuig nog steeds hebben als je bij haar in de marker stapt voor een afspraakje. ^_^ .. Of je rijdt met je voertuig in de marker, het principe blijft hetzelfde: hoog sex-appeal.

Edit: Oysters verhogen de sex-appeal niet, maar je wordt onweerstaanbaar voor je vriendinnen.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Zonder voertuig, maar met: kleding, kapsel en tattoos kan je tot ongeveer 50% sex-appeal komen. Die andere 50% kan worden aangevuld met een voertuig. Het is heel lastig te bepalen met hoeveel %-en de sex-appeal omhoog gaat bij welk voertuig. Daarom staat deze info (nog) niet op wikigta. Op >deze site< geven ze de voertuigen sterren die deze sex-appeal waarde vertegenwoordigen. Uit ervaring weet ik dat de Slamvan en Buffalo (in combinatie met bovengenoemde factoren) de sex-appeal kunnen verhogen tot 100%. Deze waarde blijf je houden zolang je binnen een bepaalde afstand blijft van dat voertuig. Dus als je naast het huis van Denise stopt en uitstapt zal je de sex-appeal waarde van je voertuig nog steeds hebben als je bij haar in de marker stapt voor een afspraakje. ^_^ .. Of je rijdt met je voertuig in de marker, het principe blijft hetzelfde: hoog sex-appeal.

Edit: Oysters verhogen de sex-appeal niet, maar je wordt onweerstaanbaar voor je vriendinnen.

bedankt!

je kan met een cheat maximaal sex apeal krijgen

er zijn mensen die EERLIJK spelen he;)

cheats zijn sullig, enkel voor plezier en daarna weer normaal doen zonder cheats en natuurlijk niet opslaan na die cheats!

zelf gebruikek geen cheats!

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...