profile Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Na voetbal filmpjes nu ook dit. F1 filpjes zijn er filmpjes van F1 die je echt mooi vind en met ons wilt delen. Posts ze hier.Vind je een mooi filmpje over Felipe Massa of een crash. Dan is dit het topic.Ik heb de zoekmachine gebruikt en hij bestond nog niet . Veel kijkplezier ik heb er ook een Klik hier Wel triestig filpje.Ongeval gebeurt in belgie. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Leuk topic Heftige crash Albers Zware crash Button Heidfeld crash 1 Heidfeld crash 2 Groote start crash ! Alonso crash ! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Aantal fimpjes die ik wel mooi/spectaculair vind: - (Met NL commentaar)- Wurz hard eraf in Canada '98 - Rookgordijn in Monaco - Zeer mooie inhaalactie - - Mooiste gevecht ooit (Villeneuve - Arnoux) - Jos Verstappen in de fik - Verstappen word eraf gereden door Irvine - Gerhard Berger gaat er hard af In geen een van de filmpjes zijn doden gevallen. Reageren
-Niels- Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Alle ongevallen Imola 1994 Tom Pryce (SCHOKKEND!!) Kijken op eigen risico Reageren
profile Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Alle ongevallen Imola 1994 Tom Pryce (SCHOKKEND!!) Kijken op eigen risico Inderdaat die laatste is echt erg. Ik heb er nog enkele te veel om op te noemen de kommentaar spreekt me steeds aan het was er iets te donker kom eens kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.