semmi Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Als ik een server wil joinen, staat er een venster van Niet verzenden of Verzenden. Er staat dus dat er een fout is opgetreden in gta-sa.exe... Nu kan ik dus niet in een server joinen:( Kunnen jullie helpen? Mvg, Warkey >>> Door Bling: Verplaatst naar het 'SA:MP Forum'. Vragen die betrekking heeft op SA:MP, kun je gewoon kwijt in dit subforum. <<< Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Instaleer SA-MP opnieuw, misschien helpt dat. Meestal zit de fout in het programma zelf Reageren
semmi Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Instaleer SA-MP opnieuw, misschien helpt dat. Meestal zit de fout in het programma zelf Ik heb gta opnieuw geinstalleerd, van alles geprobeerd vn patches/downgraders tot cracks en niets werkt. Ik blijf de error krijgen.. Ook al installeer ik samp steeds maar opnieuw, het helpt gewoon niet PLEASE HELP IEMAND PLZZ Mvg, warkey Bewerkt: 30 april 2007 door semmi Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Waarschijnlijk heb je v2. PM mij, dan geef ik je een v1 gta_sa.exe, en zoek hier op het forum naar de v1 main.scm en script.img. Dan doet ie het wel. Reageren
semmi Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Waarschijnlijk heb je v2. PM mij, dan geef ik je een v1 gta_sa.exe, en zoek hier op het forum naar de v1 main.scm en script.img. Dan doet ie het wel. Ook niet, maar ben net terug van Mediamarkt en heb hem origineel gekocht. Als het goed is werkt dit dan wel Ga hem nu testen, ik post nog als het wel of niet is gelukt! MVg, wArkey Reageren
Dynamic Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Hij toch niet omdat ze geen V1 meer verkopen voor SA. En alleen nog maar V2. Je moet de patch gewoon even gebruiken en dan zou je SA:MP gewoon werken. Het ligt aan SA en dat weet ik zeker! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.