PrI3sT Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 ok hier komt het ik heb gekeken op gtagames.nl daar staat er dat je in transfender een rancher kunt tunen wel dat wou ik proberen en liefst zo vlug mogelijk dus ik deed de code van rancher rijd ik met die rancher ik transfender staat er "cannot mod this vehicle" dus ga ik naar het country gedeelte zie een rancher en pak hem rij terug en nu kan ik hem wel optunen??? wil iemand uitleggen wat het probleem is ? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Er is geen code voor de Rancher...? Bewerkt: 30 april 2007 door blokcement Reageren
PrI3sT Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Er is geen code voor de Rancher...? natuurlijk wel !!! rancher :up,right,right,L1,right,up,square,L2 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Denk dat de Rancher van de code de Rnchlure is... (Rancher uit de missie "Lure", heet in gta3.img enzo geloof ik rnchlure.dff en rnchlure.txd) Waarschijnlijk kan je Rancher uit die missie niet tunen, en is hij erin gestopt omdat hij misschien iets steviger is dan de normale of dat R* hem in de missie eerst iets steviger of helemaal damage proof enzo wilde maken, maar de missie toen te makkelijk vond en hem maar even stevig maakte als de normale, en geen zin had om de gewone Rancher voor de missie te coden.. Tot zover mijn theorie, Ik haat het ook als ik hem spawn en ik kan hem niet tunen hoor! Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Denk dat de Rancher van de code de Rnchlure is... (Rancher uit de missie "Lure", heet in gta3.img enzo geloof ik rnchlure.dff en rnchlure.txd) Waarschijnlijk kan je Rancher uit die missie niet tunen, en is hij erin gestopt omdat hij misschien iets steviger is dan de normale of dat R* hem in de missie eerst iets steviger of helemaal damage proof enzo wilde maken, maar de missie toen te makkelijk vond en hem maar even stevig maakte als de normale, en geen zin had om de gewone Rancher voor de missie te coden.. Tot zover mijn theorie, Ik haat het ook als ik hem spawn en ik kan hem niet tunen hoor! Als ik de Rancher uit Lure na de missie in de Transfender rij, kan ik hem wel tunen hoor Reageren
Mythbuster Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Dan uhh, hebben ze de auto van de missie miss. weer naar gewone Rancher gemaakt omdat later de verschillen tussen de normale en die die ze eerst voor de missie gingen gebruiken niet nodig bleken en toen vergeten zijn die auto eruit te halen Maar dat de cheat de auto die eerst voor de missie zou worden gebruikt spawnt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.