Muay Thai Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ik heb hier een GRANDTHEFTAUTO brush voor jullie Ga naar Devaintart.com > typ in GTA brushes > scroll beetje naar onder en zie GTA brush set 2 zitten leuke brushes bij! Directe link >>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Graphics Algemeen, topictitel wat duidelijker gemaakt, en directe link geplaatst..<<< Reageren
Eros Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Is wel leuk gemaakt, en kan handig zijn voor sommige mensen. Ga het misschien ooit wel is gebruiken als ik nog is iets van GTA maak. Heb het in elk geval al gedownload. Bewerkt: 30 april 2007 door Eros Reageren
Rivel Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Leuk, ik ga jhem zekre gebruiken! Reageren
Pitbull Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 mooie brushes Ik heb ze alvast gedownload, je weet maar nooit KUTGW zou ik zo zeggen... Reageren
.Syfes Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Nu kan je een mooie sig maken van gta zonder iets in te plakken nu kan je veel meer doen Goed gedaan Muay-Thai Ik kan je nog geen punten geven voor je brushes omdat ik ze nog niet heb gebruikt Zijn het vector Brushes ? KUTGW Greetings .Syfes Reageren
RonaldVC Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Deze brushes zijn niet door Muay Thai gemaakt, dat dat natuurlijk even duidelijk is. Reageren
Tunix Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Deze brushes zijn niet door Muay Thai gemaakt, dat dat natuurlijk even duidelijk is. Dat had ik je zelf ook wel kunnen vertellen. Leuke brushes hoor, misschien gebruik ik ze wel als ik ooit een GTA sig ga maken. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 3 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Nee ik heb ze niet gemaakt ik weet niet hoe je dat ook doet alleen ik had het even uitgevonden dus ik dacht laat ik de rest ook maar even mededelen erover kunnen vast goed van pas komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.