Jopper47 Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Heey beste mede leden, Ik zit al heel lang na te denken over een nieuwe texture mod... Maar ik kan er echt geen een bedenken. Nu vraag ik aan jullie of jullie iets willen bedenken dat ik zou kunnen maken. (Het liefst zou ik een gebouw willen texturen) Alvast bedankt Oke mensen, eerste creatie op een verzoek van lance vance! Ik heb de garage verandert in texture! (De letters heb ik verandert naar: GS Garage) En als iemand nog een leuk texture idee heeft, mag hij het hier posten! Bewerkt: 16 mei 2007 door Johannes47 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 De Doherty Garage kan wel een nieuwe texture gebruiken zodat ie eruit ziet als een gloednieuwe chop-shop. Met de letters Grove St. Garage erop ofzo. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) De Doherty Garage kan wel een nieuwe texture gebruiken zodat ie eruit ziet als een gloednieuwe chop-shop. Met de letters Grove St. Garage erop ofzo. Oke, ik zal het proberen! Bewerkt: 16 mei 2007 door Johannes47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.