~Lance Vance Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ik zoek een modder die voor mij de Vice City Infernus, Stinger, en Sabre Turbo kan converteren naar GTA San Andreas. En als het kan, ook zo dat de strepen op de Sabre Turbo van kleur veranderd kunnen worden in de tuneshop. PLEASE! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ik heb hier alvast de VC Stinger voor SA voor je gevonden: - VC Stinger (gtainside.de) De andere 2 kan ik niet vinden, misschien dat je zelf kan zoeken met google of dat iemand ze voor je wil converteren. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Thanks man de schademodellen en kleuren zien er prachtig uit. Sabre Turbo heb ik ook al gevonden. Ik zoek nu alleen nog de Vice City Infernus, maar ga zelf ook ff op zoek Reageren
Timpo Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 heb je bezwaar tegen een INfernus die een klein beetje verbouwd is tot Countach? zo niet: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=2264 ik kan ook nog wel de originele Infernus conversie uploaden als je wilt... Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Hij is wel mooi maar ik zoek echt een beetje de auto's met de VC stijl, dus als je het origineel wilt uploaden, graag Reageren
Timpo Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Hij is wel mooi maar ik zoek echt een beetje de auto's met de VC stijl, dus als je het origineel wilt uploaden, graag ik heb hem op diezelfde Infernus pagina geupload, maar het zal nog wel een dagje duren voordat de download er staat, want hij moet eerst goedgekeurd worden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.