bobafett666 Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Hallo mensen. Ik speel San Andreas op de XboX 360, en ik kan niet meer trainen. Altijd als ik een gym binnenga: you have worked out enough for today, come back tomorrow. Het begon toen ik nog in Los Santos zat. Ik ben nu al ruim in San Fierro, dus het is al een hele tijd zo bij zowel de gym in Los Santos als in San Fierro. Ik heb de forums hierover gelezen en geprobeert 15 x achter elkaar te saven en geprobeert een nieuw kapsel, nieuwe tattoo en kleding aan te doen en geen verandering. Weet iemand nog iets wat ik kan proberen? Ik ben zolangzamerhand een magere spriet aan het worden... Reageren
bobafett666 Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Overnieuw beginnen? Is het zo erg gesteld? Je hebt geen idee hoeveel ik al gedaan heb, zoveel dat overnieuw beginnen geen optie is... Reageren
spoeky Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ik had ergens ook nog een oplossing gelezen. Of het helpt weet ik niet. Maar je kan het altijd proberen! 1. Start de vigilante missie. Dat kan je door in een politie auto te stappen. 2. Rij naar de 'gym' in Santa Maria Beach. De 'gym' die op het strand is. 3. Stap uit de auto. De Vigilante missie gaat gewoon door! 4. Loop naar de 'gym'. Je krijgt nu het bericht "you're too busy to work out now" 5. Loop nu terug naar de politie auto. Stap in de auto en stop de Vigilante missie. 6. Loop nu terug naar de gym en je zou weer kunnen trainen! Misschien helpt dit! Succes! Reageren
bobafett666 Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Heel erg bedankt spoeky, maar het heeft niet geholpen, ik kreeg ook niet het bericht: "you look a little busy now. Wel heb ik en nieuwe gym ontdekt op het strand, die kende ik nog niet! Maar ja daar mag ik ook niet trainen dus.... Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Hier zijn al talloze topics over... Maar hier zijn wat oplossingen voor: -Eet 10 maaltijden in een keer -Save meer dan 10 keer -En je zou de manier van Spoeky kunnen gebruiken. Er zijn nog meer manieren, maar die weet ik niet zo uit mijn hoofd. Reageren
bobafett666 Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Hmmmmmmmmmm... 10 maaltijden in één keer had ik nog niet geprobeert. ga ik nu doen. Nee hoor. Dank jongens, heb alle aangeboden opties uitvoerig geprobeerd, maar geen succes. Vrees dat ik het voorlopig met Anorexia Carl zal moeten doen. >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.