ramszter Geplaatst: 19 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2004 B) Hoi, ik weet niet hoe ik in een vliegtuig moet, ik heb al van alles moeten omzetten maar toch kan ik er niet in.. HELP ME PLEASE :blink: :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 19 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2004 Volgens mij kun je niet in een vliegtuig in Vice City, alleen in een watervliegtuig, ik weet het niet zeker of ik gelijk heb! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ramszter Geplaatst: 20 maart 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2004 Volgens mij kun je niet in een vliegtuig in Vice City, alleen in een watervliegtuig, ik weet het niet zeker of ik gelijk heb!Jawel dat kan wel, dan moet je op deze site iets downloaden en iets aanpassen in de map geloof ik Maar ik weet niet wat. Bedankt :rolleyes: Jawel dat kan wel, dan moet je op deze site iets downloaden en iets aanpassen in de map geloof ik Maar ik weet niet wat. Bedankt :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2004 OOO dat kan, ik heb vice city niet niet op pc! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 22 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2004 je kan wel in een watervliegtuig hor. als je de Intergloball filmstudios hebt uitgespeelt staat er een naast de brug naar het 2e eiland!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2004 dat vliegen is vet cool!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2004 daar heb je groot gelijk in dj vinnie!!!... dat vliegen is gewoon vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2004 Kan je trouwens ook over de kop? Volgens mij niet...maar kan misschien.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 28 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2004 Jah neo...het wil wel alleen dan donder je over de kop in de zee!!! :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 heb ik ervaring mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 31 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2004 Hier kun je een mod downloaden om te vliegen. Je kunt nu in een Boeing 737! Dit is al 1 van de oudste mods op GTAgames.nl :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2004 Jah neo...het wil wel alleen dan donder je over de kop in de zee!!! :D Met een beetje oefenen kan je met de skimmer een soort loopings maken. Het gaat wat makkelijker met de VCN Maverick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.