Devil in A Box Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Wanneer kun je bij Didier Sachs gaan winkelen? Ik heb 45.66 % van de game uit en ik kan er nog steeds niet binnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Wanneer kun je bij Didier Sachs gaan winkelen?Ik heb 45.66 % van de game uit en ik kan er nog steeds niet binnen volgens mij direkt (ik ben er bijna zeker van) gewoon alle didier sachs wikels afgaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devil in A Box Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Er is er maar een, in los santos, vlakbij victim en ik kan er niet naar binnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Er is er maar een, in los santos, vlakbij victim en ik kan er niet naar binnen ga dan in de tweede stad Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devil in A Box Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Nope, niks! een ook niks in las venturas! Op de kaart die bij het spel bijgeleverd zat is enkel een Didier Sachs aangegeven in los santos en ik kan er ni binnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Nope, niks! een ook niks in las venturas! Op de kaart die bij het spel bijgeleverd zat is enkel een Didier Sachs aangegeven in los santos en ik kan er ni binnen dan zou ik het echt niet weten gebruik misschien de zoekfunctie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Nope, niks! een ook niks in las venturas! Op de kaart die bij het spel bijgeleverd zat is enkel een Didier Sachs aangegeven in los santos en ik kan er ni binnen dan zou ik het echt niet weten gebruik misschien de zoekfunctie NIET SPAMMEN! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 speel gewoon alles hoofdmissies uit , en daarna is Didier Sachs open Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 en hoe zit et met Victim en Ds want die zijn bij mij ook nie open. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 zie bericht boven je Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Victim krijg je als je in derde stad LV missie's kunt best wel goeie kleding en Didier Sachs juist waneer je alle story-line missie's uitspeeld laten we zeggen als je de laatste missie van sweet uitspeeld: End of The Line note: DS heeft de beste kleding die flink je sex appeal en respect kunnen verhogen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 mensen toch gebruik die zoekfunktie nou is een keer <_< . waarom weer een nieuwe topic er over, speel gewoon gta sa en speel gewoon alle winkels vrij en klaar, hij gaat heus wel open hoor :blink: :rolleyes:, ik heb dit zelf nooit op het forum gezet, waneer gaat dat, en dat, en dat, open en nu heb ik het wel vrij gespeelt zonder te vragen op het forum dus a.u.b Slotje <_< . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 mensen toch gebruik die zoekfunktie nou is een keer <_< . waarom weer een nieuwe topic er over, speel gewoon gta sa en speel gewoon alle winkels vrij en klaar, hij gaat heus wel open hoor :blink: :rolleyes:, ik heb dit zelf nooit op het forum gezet, waneer gaat dat, en dat, en dat, open en nu heb ik het wel vrij gespeelt zonder te vragen op het forum dus a.u.b Slotje <_< . ja het is eigelijk logis alle winkels en zo gaan pas na bepaalde missies open dus ik hoop dat er niet meer van die topics worden gestart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Victim krijg je als je in derde stad LV missie's kunt best wel goeie kledingen Didier Sachs juist waneer je alle story-line missie's uitspeeld laten we zeggen als je de laatste missie van sweet uitspeeld: End of The Line note: DS heeft de beste kleding die flink je sex appeal en respect kunnen verhogen het beste bewaren ze dus voor het laatst, ook zonde had het liever in de story line gehad in plaats aan het einde Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts