Jump to content

Hidden interiors.

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou de titel zegt het al :puh:

Was het de bedoeling van R* dat spelers van deze game via de hidden interiors bijv naar liberty city toe konden gaan?

Geplaatst:

Nee, LC buiten werd alleen gebruikt voor een cutscene en St. Mark's Bistro alleen voor één missie. Het was dus niet de bedoeling dat spelers buiten de missie om naar Liberty City konden gaan.

Geplaatst:

Ja tijdens die missie kun je ook op het solid stuk uit het filmpje lopen maarjah.

En andere interriors? oftewl hebben ze het niet solid stuk expres op het plafond in de ganton gym geplaatst?

Geplaatst: (bewerkt)

Mij lijkt het zeer onwaarschijnlijk dat het de bedoeling was dat mensen deze bugs gingen gebruiken. De PlayStation 2 versie kwam eerder uit dan de PC versie. In de PS 2 versie zaten meer 'gaten' waarlangs je in de interior hell kon komen. In de PC versie waren de meeste van deze 'gaten' gedicht. Alleen de Ganton Gym glitch waren ze kennelijk vergeten. Rockstar Games heeft dus wel moeite gedaan om de 'gaten' te dichten, alleen is het niet helemaal gelukt.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:
Ja tijdens die missie kun je ook op het solid stuk uit het filmpje lopen maarjah.

En andere interriors? oftewl hebben ze het niet solid stuk expres op het plafond in de ganton gym geplaatst?

Liberty City is voor een deel solid gemaakt zodat de taxi er kon rijden en zodat er peds konden lopen.

Geplaatst:

Maar weten jullie ook welke interiors zich nog meer in de ganton gym hemel bevinden?

En dan bedoel ik de enexen en gewone interiors.

Geplaatst:
Maar weten jullie ook welke interiors zich nog meer in de ganton gym hemel bevinden?

En dan bedoel ik de enexen en gewone interiors.

Ik heb verder niet zoveel verstand van het hele interiors gebeuren, maar ik denk dat je met onder andere WikiGTA en dit topic wle iets verder kan komen. In dit topic, gemaakt door Jarno, wordt uitgelegd hoe je via de Ganton Gym in veel verschillende interiors kan komen. WikiGTA geeft vooral meer uitleg, wellicht dat je daar nog wat aan hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...