88steven88 Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 8-track lukt me niet die ene missie in dat stadion met die racewagens telkens vliegt me wagen in de fik en ga ik steeds dood heeft iemand tips hoe ik deze baan makkelijk kan halen en misschien weet iemand waar je je auto kan laten maken in 8-track (zoals bij Vice-City?) Alvast bedankt Reageren
BrokenTable Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 8-track lukt me niet die ene missie in dat stadion met die racewagens telkens vliegt me wagen in de fiken ga ik steeds dood heeft iemand tips hoe ik deze baan makkelijk kan halen en misschien weet iemand waar je je auto kan laten maken in 8-track (zoals bij Vice-City?) Alvast bedankt Niet te wild rijden, drive-by's doen. Piststop zoals bij VC is niet mogelijk. Reageren
lepertum Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 als je een uato kapot knalt, komt die dan ook weer terug of niet (net als in VC)? Reageren
CJ-SA Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Gewoon rustig rijden en de andere auto's kapot schieten , drive-by , Toen ik deze had gehaald , reed ik iets van 3 rondjes achter maar opgegeven moment was er niemand meer over en dan kan je hem gewoon uitrijden Reageren
88steven88 Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) Cool maar het lukt me niet telkens als ik r2 of l2 druk dan zie ik niks voor me en knal ik ergens tegen aan of dat mannetje rijd weg (voor mij uit) kan iemand nog wat specifieker zijn kwa tips? Bewerkt: 9 december 2004 door 88steven88 Reageren
88steven88 Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2004 ik krijg hem echt niet Reageren
BrokenTable Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Misschien met een Rocketlauncher naar binnen gaan? Je kunt namelijk uitstappen zonder dat de missie failed. Reageren
Disturbed Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 ik heb zo de missie gehaald: wanneer de race begint, niet hard gaan rijden, want in het begin gaat iedereen tege elkaar opbotse waardoor je of kan slippen, of je auto kan worden beschadigd. dus eerst gewoon even niet zo hard rijden, tot iedereen uit elkaar is, en dan kun je zo langs alle auto's rijden Reageren
88steven88 Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2004 ik heb zo de missie gehaald:wanneer de race begint, niet hard gaan rijden, want in het begin gaat iedereen tege elkaar opbotse waardoor je of kan slippen, of je auto kan worden beschadigd. dus eerst gewoon even niet zo hard rijden, tot iedereen uit elkaar is, en dan kun je zo langs alle auto's rijden Heb ik al is geprobeerd maar dat is echt kut man. Ik ga gewoon met een rocket launcher naar binnen ff kijken of dat werkt. Reageren
Mitch Baker Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Het is mij gelukt door de camerastand zodanig te veranderen dat je camera voor op de auto zit waardoor je verder vooruit kunt kijken en sneller kunt reageren. Probleem is dat je een rondje of 4 voor het einde achterblijvers tegenkomt die niet makkelijk in te halen zijn. Dezelfde truc heb ik ook voor de races in LS en LV gebruikt. Reageren
De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Hijs is simpel gewoon rustig gaan ze beuken raak niet in paniek je hebt nog genoeg ronden voor je! Reageren
wolfjemidas Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Hij was niet makkelijk maar ik heb hem wel gehaald. Drive-by's lukten bij mij ook niet maar als je 1 maal vooraan rijdt is het best easy. Wat je het beste kunt doen is in het begin niet te hard gaan, want dan wordt je gegarandeerd betrokken bij een crash. Gewoon rustig aan inhalen en eventueel Pit manouvres gebruiken zodat de andere auto spint. In de bochten niet sturen en gas geven tegelijk zodat je zelf niet de controle kwijt raakt. Als je zo je weg naar voren hebt gereden is het vrij makkelijk. Reageren
88steven88 Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Hij was niet makkelijk maar ik heb hem wel gehaald. Drive-by's lukten bij mij ook niet maar als je 1 maal vooraan rijdt is het best easy. Wat je het beste kunt doen is in het begin niet te hard gaan, want dan wordt je gegarandeerd betrokken bij een crash. Gewoon rustig aan inhalen en eventueel Pit manouvres gebruiken zodat de andere auto spint. In de bochten niet sturen en gas geven tegelijk zodat je zelf niet de controle kwijt raakt. Als je zo je weg naar voren hebt gereden is het vrij makkelijk. Ey bedankt wolfjemidas zo heb ik hem nu ook net gehaald 1st probeerde ik satchel's neer te leggen en die cars op te blazen maar dan komen ze weer trug. :huh: raar want ik hoorde dat ze wegbleven maarjah ik heb hem dus gehaald Reageren
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Hij was niet makkelijk maar ik heb hem wel gehaald. Drive-by's lukten bij mij ook niet maar als je 1 maal vooraan rijdt is het best easy. Wat je het beste kunt doen is in het begin niet te hard gaan, want dan wordt je gegarandeerd betrokken bij een crash. Gewoon rustig aan inhalen en eventueel Pit manouvres gebruiken zodat de andere auto spint. In de bochten niet sturen en gas geven tegelijk zodat je zelf niet de controle kwijt raakt. Als je zo je weg naar voren hebt gereden is het vrij makkelijk. Jep PiT manouvers raad ik ook aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.