Arne Bruylants Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Overal op de site wordt gezegd dat je met een jetpack makkelijk het hidden univers kan binnendringen via het plafond van de ganton gym. Maar ik heb, denk ik , nog een andere plaats gevonden om er binnen te geraken, nl. via het plafond van een magazijn in de legerbasis (uit de missie up , up and away) in Las Venturas. Ik weet niet of dit al bekend was , zoniet zou eens iemand het willen nakijken en bevestigen , aub ? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Overal op de site wordt gezegd dat je met een jetpack makkelijk het hidden univers kan binnendringen via het plafond van de ganton gym. Maar ik heb, denk ik , nog een andere plaats gevonden om er binnen te geraken, nl. via het plafond van een magazijn in de legerbasis (uit de missie up , up and away) in Las Venturas. Ik weet niet of dit al bekend was , zoniet zou eens iemand het willen nakijken en bevestigen , aub ? Dat is niet het HI Universe, dat is de blue hell. Het kan natuurlijk ook zijn dat je iets anders bedoelt, maar voor zover ik weet ga je tijdens de miss Up, up and away niet in een Hidden Interiuor... B.T.W: Dit hoort in SA General >>> Door Dutchy3010: Verplaatst... <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.