Joker Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 neeEn weet toevallig iemand een vaste standplaats van de FCR-900 ik kan hem nergens vinden Bikeschool op goud halen... Zilver is al genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ@SA Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 kan ie mand a.u.b. antwoorden op m'n vraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 neeEn weet toevallig iemand een vaste standplaats van de FCR-900 ik kan hem nergens vinden Bikeschool op goud halen... Zilver is al genoeg Nog makkelijker. Je hebt gelijk de 500 krijg je bij goud. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 fcr-900 kan je ook veel vinden in san fierro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG Loc Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Ik heb hem nog steeds niet gevonden trouwens .. en het gaat hier toch over de Slamvan niet over de Fcr-900 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Ik zie hem ook vaak rijden in San Fierro ? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ceza Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Ik kan die slamvan ook niet vinden...ik ben er al een paar keer geweest maar hij is er nooit. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Ik kan die slamvan ook niet vinden...ik ben er al een paar keer geweest maar hij is er nooit. <_< Waar geweest? :rolleyes: Is gewone een pick up low rider en je ziet er ook 1 van in de auto rijschool als ie getuned is op de posters zo heb ik heb ook getuned Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Ik kan die slamvan ook niet vinden...ik ben er al een paar keer geweest maar hij is er nooit. <_< Waar geweest? : ikben ook al een paar keer op die plaats geweest van op de plattegrond aan de sexshop maar bij mij is die ook nooit.. weet er soms iemand waar ik de slamvan vaak zie rondrijden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Die lokatie is gerelateerd aan de export-missie. Dat wil zeggen dat de Slamvan daar alleen staat als hij op de aktieve export-lijst staat (en waarschijnlijk mag hij ook nog niet geexporteerd zijn). Wanneer je kunt exporteren kun je hier vinden, op welke lijst de slamvan staat hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtapost Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 nu kan ik wel heel erg dom zijn maar wat is een slamvan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 nu kan ik wel heel erg dom zijn maar wat is een slamvan? een slamvan is een half getunde pick up :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 nu kan ik wel heel erg dom zijn maar wat is een slamvan? Vooral lui om niet even te kijken op de link die ik geef... In dit topic kun je veel screens van auto's vinden. Even met CTRL-F zoeken op SLAM en je vind hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HaVOC Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 hij staat er niet 6 keer gaan kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 hij staat er niet 6 keer gaan kijken bij mij staat die erook niet maar als je het grote politiebureel in los santos uitkomt omdat je bent opgepakt dan rijden er soms slamvans rond daar..meestal na de taxis die dan passeren... greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.