Jump to content

Slamvan

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

thx ga ik gelijk ff gaan probere ;)

dank je

EDIT : nope hij rijd nooit voorbij wanneer ik ook probeer ik laat me iedere keer pakke :(

mss omdat ik hem nog niet kan importere ?

Bewerkt: door HaVOC
  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Juriaan

8

• BrokenTable

6

• CJ@SA

4

• TheGtaSecret

3

Geplaatst:

Hij staat er maar hij staat wel mooi op slot. Dus ben helemaal voor niets naar LS gereden *zucht*

Dan maar door naar LV, want daar zie ik hem vaak rijden.

Iemand trouwens een idee waar ik een tanker kan halen? Of waar hij rijdt? ( de laatste op de exportlijst 2 volgens mij )

Geplaatst:
Hij staat er maar hij staat wel mooi op slot. Dus ben helemaal voor niets naar LS gereden *zucht*

Dan maar door naar LV, want daar zie ik hem vaak rijden.

Iemand trouwens een idee waar ik een tanker kan halen? Of waar hij rijdt? ( de laatste op de exportlijst 2 volgens mij )

Veel auto's die er alleen tijdens de exportmissie's staan, staan vaak op slot (soms >50% kans). Gewoon even een rondje rijden en opnieuw proberen.

De lokatie van de tanker moet ik nog een screen van maken. Hij staat ergens ten noorden van Pier 69 (overkant van het water)

Geplaatst:
Hij staat er maar hij staat wel mooi op slot.

Je kan opzoek gaan naar de sleepwagen,en dan de slamvan erachter aan koppelen en dan naar SF rijden naar de export missie :D

Geplaatst:
Die lokatie is gerelateerd aan de export-missie.

Dat wil zeggen dat de Slamvan daar alleen staat als hij op de aktieve export-lijst staat (en waarschijnlijk mag hij ook nog niet geexporteerd zijn).

Wanneer je kunt exporteren kun je hier vinden, op welke lijst de slamvan staat hier.

Dat verklaart waarom hij er nu niet meer staat

en btw ik zie hem heel vaak rijden bij die grensovergang van San Fierro, Bayside

Geplaatst:

als je een slamvan zoekt kun je die in las venturas rechts in het midden vaak zien rondrijden en ook langs de kant geparkeert staan

• 2 weken later...
Geplaatst:
vaag

ik heb hem weggehaalt voor export

en nu komtie niet meer tuerg <_<

hetzelfde heb ik

ik heb hem ook weggehaalt voor export

nu staat ie er nooit meer

maar hij rijd om 6:00 bij de glofclub in las venturas

Geplaatst:
nee

En weet toevallig iemand een vaste standplaats van de FCR-900 ik kan hem nergens vinden

de vaste staan plaats van de FCR-900 staat ergens in de haven vlakbij de grote kraan...!!! :ph34r: :lol:

Geplaatst:

Als diwe slamvan daar alleen staat wanneer je die nodig bent voor export, weet iemand anders dan waar eentje staat die je altijd kan pakken?

Geplaatst:
Als diwe slamvan daar alleen staat wanneer je die nodig bent voor export, weet iemand anders dan waar eentje staat die je altijd kan pakken?

Die is er niet. Alleen die ene lokatie tijdens de export missies is een vaste lokatie.

Geplaatst:

Als een auto op slot staat, gewoon op het slot mikken met een pistool. 3 of 4 keer schieten en de deur is open, relatief zonder schade.

Rij naar een pay en spray en hij is weer nieuw, rij naar im/export ét voila.

Groet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...