murderboy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 ik heb het geinstalleerd ik start het op maar eerst wordt het computer beeld heel vaag en dan komt SA maar nu niet meer als ik het nu opstart heb ik vaag beeld en dan wordt het zwart net als altijd maar dan gaat het weg en beeld wordt weer normaal maar op een andere gebruikersnaam op de pc dan doet SA het wel maar daar staat een hele oude savegame op Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Dat kan denk ik wel kloppen, met andere spellen kan het ook wel zo zijn dat als je via een andere gebruiker werkt hij het niet doet. Dat kan komen omdat hij bepaalde bestanden niet kan vinden. Als jij een snelkoppeling maakt naar de plek waar jij SA hebt neergezet kan hij op een andere gebruiker niet werken. Overigens zou ik gewoon een savegame downloaden en/of kopieren naar je SA User Files als jouw savegame, volgens jou, oud is. Dan kan je gewoon verder waar je gebleven bent. Als je niet weet hoe je zo'n savegame moet plaatsen dan raad ik je aan om even in het Savegame Aanvraag Forum te kijken en dan in het topic van Ewoud te kijken, hij heeft het helemaal compleet met beschrijvingen en plaatjes gemaakt. Ik wil anders zometeen ook wel een link geven. Hier is 'ie: Regels, guidelines en andere info m.b.t. savegames. Overigens kan je in het Savegame topic van Typhoon, SummerBase en -Matthijs- ook nog mooie savegames voor V1 en V2 vinden. Die link komt zo ook wel. V1 savegames en V2 savegames gemaakt door Typhoon, SummerBase en -Matthijs- Mvg, VWO-er Bewerkt: 1 mei 2007 door VWO-er Reageren
murderboy Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Dat kan denk ik wel kloppen, met andere spellen kan het ook wel zo zijn dat als je via een andere gebruiker werkt hij het niet doet. Dat kan komen omdat hij bepaalde bestanden niet kan vinden. Als jij een snelkoppeling maakt naar de plek waar jij SA hebt neergezet kan hij op een andere gebruiker niet werken.Overigens zou ik gewoon een savegame downloaden en/of kopieren naar je SA User Files als jouw savegame, volgens jou, oud is. Dan kan je gewoon verder waar je gebleven bent. Als je niet weet hoe je zo'n savegame moet plaatsen dan raad ik je aan om even in het Savegame Aanvraag Forum te kijken en dan in het topic van Ewoud te kijken, hij heeft het helemaal compleet met beschrijvingen en plaatjes gemaakt. Ik wil anders zometeen ook wel een link geven. Hier is 'ie: Regels, guidelines en andere info m.b.t. savegames. Overigens kan je in het Savegame topic van Typhoon, SummerBase en -Matthijs- ook nog mooie savegames voor V1 en V2 vinden. Die link komt zo ook wel. V1 savegames en V2 savegames gemaakt door Typhoon, SummerBase en -Matthijs- Mvg, VWO-er klopt dit verhaal ook als ik hem gewoon op mijn gebruikers naam heb geinstalleerd? en nog een probleem bij het downloaden nieuwe save-game is dat je alle statistieken opnieuwe moet krijgen dus al die tijd in sportschool al het auto/motor rijden en gebieden veroveren en ga maar door zijn voor niets >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan even de "Bewerk"-knop, aub. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.