Jump to content

Cheats PS2

Radio Es.

Recommended Posts

Op Wikigta staan er cheats van VCS, maar dat zijn er heel weinig.

Er zijn toch nog wel meer cheats voor VCS voor de PS2? Bijv.; er staan maar 2 cheats in waarbij je een voetuig kunt spawnen?? dat moeten er toch meer zijn? :bonk:

Wie weet waar je meer cheats kunt vinden?

Link naar Wikigta cheats pagina VCS
Delen op andere websites

Volgens mij zijn er niet meer cheats, ik weet niet zeker :?

En al waren er niewe cheats bijgekomen waren die allang op wikigta geplaatst. 0_0

Ik hoop wel dat er nog niewe cheats komen. Want het zijn er nu wel een beetje erg weinig.... :duh:

The GTA man

Delen op andere websites

Op Wikigta staan er cheats van VCS, maar dat zijn er heel weinig.

Er zijn toch nog wel meer cheats voor VCS voor de PS2? Bijv.; er staan maar 2 cheats in waarbij je een voetuig kunt spawnen?? dat moeten er toch meer zijn? :bonk:

Wie weet waar je meer cheats kunt vinden?

Ten eerste lijkt het mij handig als je dit soort onderwerpen liever bespreekt in het WikiGTA-subforum, maar dat even terzijde. Helaas, meer cheats zijn er gewoonweg niet voor GTA Vice City Stories. De PlayStation 2-versie bevat evenveel cheats als de PlayStation Portable-versie (zelfs nog minder, want op de PlayStation 2-versie bestaat geen multiplayer). Tja, dat is eigenlijk het enige wat ik ervan kan zeggen. :puh:

Delen op andere websites

• 2 weken later...

best leuke site is dat :bier:

>>> Door SummerBase: Bedankt voor het compliment :), maar zo'n topic als dit is er niet voor bedoelt. Je kunt de complimenten plaatsen in het ''Complimenten'' topic van het WikiGTA forum. ;)<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...