Jump to content

Vortex in de Marine Carier Ship


elmo1992

Recommended Posts

he iedereen ik heb een heel grote vraag waar ik zelf niet uit kom. het gaat als volgt: in de Carier Ship van San Fierro (ook bekend uit Veritical Bird) staat een Vortex helemaal onder in (pas na het uitspelen van Cut Troat Business) alleen ik krijg dat pokke ding er niet uit en ik hebook geen idee hoe.

dus ik vraag iedereen die dit leest of ze ff kennen uitzoeken hoe dat moet en of het lukt.

groetjes Elmo1992 :klap::klap::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Tja dat is niet echt een handige plek voor een Vortex. Misschien was het de bedoeling dat de laaddeur aan de achterzijde open zou zijn of open kon gaan. Maar aan de andere kant is het een militaire basis waar je 5 sterren krijgt, verboden terrein dus. :7 Gelukkig heeft de Vortex nog 5 andere vindplaatsen >klik<. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het ook.

Ik ga daar wel eens klote met de politie.

En op een gegeven moment kwam ik beneden en kwam ik die vortex tegen dus ik ging er mee crossen en ik zocht een uitgang maar die was er dus niet ( tot nu toe ) En m,n vortex ontplofte ( opeens) en toen was ik WASTED.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...