Jump to content

in stappen in wagen veranderen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zou willen dat CJ in de wagen stapt net zoals hij doet bij de bloodring banger (door het venster springen) weet iemand hoe je dit moet modden? tnx!

zoiets dus.

post-66181-1178019498.jpg

Geplaatst:
  dukeboy zei:
ik zou willen dat CJ in de wagen stapt net zoals hij doet bij de bloodring banger (door het venster springen) weet iemand hoe je dit moet modden? tnx!

zoiets dus.

dit kan geloof ik alleen bij de bloodring banger en niet bij de andere autos ^_^

Geplaatst:

Dat kan wel, moet je geloof ik de regels van Bloodring Banger in handling.cfg en carcols.dat kopieren en Bloodring Banger vervangen vor de naam van de auto waar je door het raampie wil

Maar dit moet je ff in het modding forum vragen

Geplaatst: (bewerkt)

Als het niet lukt, kijk ik voor je wat ik kan doen want ik modificeer iedere dag mijn SA.

Misschien dat ik het beter kan doen, er is nergens voor zover ik weet geen mod, oke.

Ik ga het morgen proberen, heb je geduld :puh:

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:
  GTA_XP zei:
Als het niet lukt, kijk ik voor je wat ik kan doen want ik modificeer iedere dag mijn SA.

Misschien dat ik het beter kan doen, er is nergens voor zover ik weet geen mod, oke.

tnx dat je het wilt uitzoeken voor mij.

om mij nader te verklaren het voor een general lee mod dan lijkt hij nog echter :)

Geplaatst:
  dukeboy zei:
  GTA_XP zei:

tnx dat je het wilt uitzoeken voor mij.

om mij nader te verklaren het voor een general lee mod dan lijkt hij nog echter :)

Oke!

Hier is de >>General Lee<<

Geplaatst:

zoek op naar de laatste cijfer in de handling.CFG

FELTZER 1500.0 4000.0 2.0 0.0 -0.035 -0.2 85 0.74 0.722 0.499 5 200.0 30.0 6.0 R P 23.0 0.6 0 35.0 1.0 0.0915 0.0 0.24 -0.06 0.5 0.2 0.25 0.43 35000 40002800 11900000 1 1 19

die blauwe vetgedrukte cijfer stelt voor als de animatie om te instappen

dus bij de feltzer is dit animatie zeker in de raam springen dus 19

en ga naar de gewenste auto dat jij wilt "dus general lee vervangt .... en daar in de .... moet jij de laatste cijfer naar 19aanpassen

let wel op is niet altijd mogelijk, bij sommige voertuigen crasht het wel, dus op je risico werken

Geplaatst:

zoals iemand andres al zei, kan je met een feltzer (Of ik weet niet of het die is, maar een soort korte lowrider, een cabrio) ook over de deur springen. :*D (misschien is dit een beetje vaag) :puh:

Geplaatst:

allen tnx voor de hulp :klap:_O_:tu::dans:

voila

post-66181-1178105232.jpg

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan de "Bewerk"-knop even, aub. :) <<<

Geplaatst:
  dukeboy zei:

voila

-Foto-

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan de "Bewerk"-knop even, aub. :) <<<

Hij springt een beetje door het dak, ik denk dat als je de animatie van de Bloodring Banger gebruikt het een stuk beter is.

Geplaatst: (bewerkt)
  Mb. zei:
  dukeboy zei:

voila

-Foto-

Hij springt een beetje door het dak, ik denk dat als je de animatie van de Bloodring Banger gebruikt het een stuk beter is.

ik zoek nog steeds hoe je Cj in de wagen kan laten stappen zoals in de bloodring banger. die 19 van de feltzer werkt prima maar toch zou ik willen dat ie het doet net zoals de bloodring banger

Bewerkt: door dukeboy
Geplaatst:

weet iemand waar je een mod kan halen waar je bij iemand in een auto (achter in of voorin) kan stappen?

net als in een taxi

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...