dukeboy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 ik zou willen dat CJ in de wagen stapt net zoals hij doet bij de bloodring banger (door het venster springen) weet iemand hoe je dit moet modden? tnx! zoiets dus. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 dukeboy zei: ik zou willen dat CJ in de wagen stapt net zoals hij doet bij de bloodring banger (door het venster springen) weet iemand hoe je dit moet modden? tnx!zoiets dus. dit kan geloof ik alleen bij de bloodring banger en niet bij de andere autos Reageren
dukeboy Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 is geen manier om dit bij andere wagens te plaatsen? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Dat kan wel, moet je geloof ik de regels van Bloodring Banger in handling.cfg en carcols.dat kopieren en Bloodring Banger vervangen vor de naam van de auto waar je door het raampie wil Maar dit moet je ff in het modding forum vragen Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Als het niet lukt, kijk ik voor je wat ik kan doen want ik modificeer iedere dag mijn SA. Misschien dat ik het beter kan doen, er is nergens voor zover ik weet geen mod, oke. Ik ga het morgen proberen, heb je geduld Bewerkt: 1 mei 2007 door GTA_XP Reageren
dukeboy Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 GTA_XP zei: Als het niet lukt, kijk ik voor je wat ik kan doen want ik modificeer iedere dag mijn SA.Misschien dat ik het beter kan doen, er is nergens voor zover ik weet geen mod, oke. Ik ga het morgen proberen, heb je geduld tnx dat je het wilt uitzoeken voor mij. om mij nader te verklaren het voor een general lee mod dan lijkt hij nog echter Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 dukeboy zei: GTA_XP zei: Als het niet lukt, kijk ik voor je wat ik kan doen want ik modificeer iedere dag mijn SA.Misschien dat ik het beter kan doen, er is nergens voor zover ik weet geen mod, oke. Ik ga het morgen proberen, heb je geduld tnx dat je het wilt uitzoeken voor mij. om mij nader te verklaren het voor een general lee mod dan lijkt hij nog echter Oke! Hier is de >>General Lee<< Reageren
dukeboy Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 de general heb ik al het dat instappen via het raam dat ik wil. sorry. Reageren
SWYV Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 zoek op naar de laatste cijfer in de handling.CFG FELTZER 1500.0 4000.0 2.0 0.0 -0.035 -0.2 85 0.74 0.722 0.499 5 200.0 30.0 6.0 R P 23.0 0.6 0 35.0 1.0 0.0915 0.0 0.24 -0.06 0.5 0.2 0.25 0.43 35000 40002800 11900000 1 1 19 die blauwe vetgedrukte cijfer stelt voor als de animatie om te instappen dus bij de feltzer is dit animatie zeker in de raam springen dus 19 en ga naar de gewenste auto dat jij wilt "dus general lee vervangt .... en daar in de .... moet jij de laatste cijfer naar 19aanpassen let wel op is niet altijd mogelijk, bij sommige voertuigen crasht het wel, dus op je risico werken Reageren
Eazy Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 zoals iemand andres al zei, kan je met een feltzer (Of ik weet niet of het die is, maar een soort korte lowrider, een cabrio) ook over de deur springen. (misschien is dit een beetje vaag) Reageren
dukeboy Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 allen tnx voor de hulp voila >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan de "Bewerk"-knop even, aub. <<< Reageren
Mb. Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 dukeboy zei: allen tnx voor de hulp voila -Foto- >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan de "Bewerk"-knop even, aub. <<< Hij springt een beetje door het dak, ik denk dat als je de animatie van de Bloodring Banger gebruikt het een stuk beter is. Reageren
dukeboy Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Mb. zei: dukeboy zei: allen tnx voor de hulp voila -Foto- >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan de "Bewerk"-knop even, aub. <<< Hij springt een beetje door het dak, ik denk dat als je de animatie van de Bloodring Banger gebruikt het een stuk beter is. ik zoek nog steeds hoe je Cj in de wagen kan laten stappen zoals in de bloodring banger. die 19 van de feltzer werkt prima maar toch zou ik willen dat ie het doet net zoals de bloodring banger Bewerkt: 3 mei 2007 door dukeboy Reageren
superjetze Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 weet iemand waar je een mod kan halen waar je bij iemand in een auto (achter in of voorin) kan stappen? net als in een taxi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.