Jump to content

Newest sig (Venom real sig )

Recommended Posts

Geplaatst:

Omdat de andere vonden dat mijn vorige venom sig niet paste bij de achtergrond heb ik 2 kleuren gebruikt zwart en rood .

Venom sig (real) :post-38663-1178019640.jpg

Rate en Comments pleas :D

Greetings .Syfes

Geplaatst:

Ik vind dit niet echt een verbetering tegenover je andere Venom signature. Door de achtergrond zwart en rood te maken heb je er nog altijd niet voor gezorgd dat de render goed bij de achtergrond past. Ik raad je aan om de achtergrond in de zelfde kleur te doen als de render, want nu vind ik dat hij er net hetzelfde uitziet als jou andere. Hier kon je ook de tekst wat beter laten passen door misschien de opacity van die layer wat lager te zetten? Zoals ik al zei vind ik dit geen verbetering en je krijgt van mij dus nog altijd een 4/10.

Geplaatst:

Lettertype:

• Plaatsing: 0
  • Face: 0
  • Kleur: 0

| Render: 2,33333333333333

• Plaatsing: 2
  • Mooiheid: 3
  • Ingeblend: 2

| Border: 4

• Stijl: 4
  • Dikte: 4

| Kleur: 2,5

• Stijl: 3
  • Verdeling: 2

| Achtergrond: 2 | Effecten: 1 | Overige: | Bonuspunten: | Commentaar: Niet echt een groote verbetering. Het grootste nadeel aan je sig : de BG | TOTAAL: 2,366667 | Aantal sterren: 1stars.PNG

Geplaatst:

Render :

Ik vind de render alweer heel leuk gedaan een mooie render weet niet of je effecten hebt toegevoegd maar dat lichte effect ziet er goed uit.

BG :

BG ziet er nu stuk beter vind ik mooiere effecten.

Lettertype :

Lettertype is helemaal super met dat 3.

Een 10/10.

Geplaatst:

Ik geef je een 8/10.

Je hebt hem wel goed gemaakt maar ik vind hem niet mooi.

De kleuren van de achtergrond nemen het opvallendheid af waardoor je render bijna niet meer ziet!

Maar toch nog een goede signature! KUTGW !

Woetsha.

Geplaatst:
Ik geef je een 8/10.

Je hebt hem wel goed gemaakt maar ik vind hem niet mooi.

De kleuren van de achtergrond nemen het opvallendheid af waardoor je render bijna niet meer ziet!

Maar toch nog een goede signature! KUTGW !

Woetsha.

ik vind hem opzich leuk alleen zou hem zelf niet willen hebben. dat komt omdat ik toch meer van wat drukkere pic's hou lkkr goed opgevuld enz.

toch is hij niet lelijk ofzow ik geef het een 7.6/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...