sevaboy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Als dat illegaal is sluit dan maar. Moest dat vragen van me vriend. Moet hij zich registeren voor winRar te downen? Welke site is het veiligste? Is winRAR beter dan WinZip? Bestaat er een helemaal gratis?Geen trail! Bewerkt: 1 mei 2007 door sevaboy Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Als dat illegaal is sluit dan maar.Moest dat vragen van me vriend. Moet hij zich registeren voor winRar te downen? Welke site is het veiligste? Is winRAR beter dan WinZip? Nee hoor, Winrar is niet illegaal, en gewoon gratis te downloaden op deze site. Ook is Winrar veelzijdiger dan Winzip, hiermee heb je dus de juiste keus gemaakt. Succes ermee, Mvg, Pennywise Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Dan zal ik maar de vragen moeten beantwoorden: Ja, het programma is legaal, aangezien er een probeertijd van 40 dagen opstaat 1: Nee, je hoeft je volgens mij niet te registreren, als je de trial versie van 40 dagen neemt 2: Het veiligste site is natuurlijk de officiele site 3: Nou, eigenlijk is het allemaal goed, want met beide kun je bestanden inpakken en comprimeren, alleen Winrar kan ze ook vervangen. Laten we zeggen dat WinRar dus beter is EDIT: @Iedereen hieronder Bewerkt: 1 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
Argon Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 WinRar kan je gratis downloaden (legaal) op hun site dat had je door even op google te kijken zeker en vast ook zelf wel gevonden denk ik. Google zoeken het eerste resultaat is al meteen het goede. Als je de stabiele versie wilt moet je wel een beetje omlaag scrollen. :$ Reageren
Preddy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Als dat illegaal is sluit dan maar.Moest dat vragen van me vriend. Moet hij zich registeren voor winRar te downen? Welke site is het veiligste? Is winRAR beter dan WinZip? Een trial van WinRar kan je gratis downloaden van een site als deze, waarvoor je je niet hoeft te registreren. Alleen wanneer de 40 dagen probeertijd over is, zul je WinRar niet meer kunnen gebruiken totdat je een licentie koopt ervoor. Persoonlijk gebruik ik altijd al WinRar, het is makkelijk in gebruik, kan al de ingepakte bestanden die ik tegenkom openen en heeft nog een aantal handige functies. WinZip vond ik altijd wat minder gebruikersvriendelijk. Overigens is er wel een alternatief die gratis is, die staat in de GTAForum Download Database. It does the trick, ook al is het niet zo geraffineerd. Reageren
sevaboy Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Nog een vraagje. Bestaat er alleen maar een trail of bestaat dat ook helemaal gratis? Zoja,kunnen jullie dan die site zeggen. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Winrar is 30 dagen gratis, dus een trial. Na die 30 dagen zul je moeten betalen d.m.v. registratie en een code die je enkel na betaling kunt krijgen. Er is vast wel een ander optie d.m.v. Illegale praktijken maar daar praten we hier op het forum niet over P.S. Er bestaat wel een andere alternatief: 7zip. Het heeft dezelfde functies en is nog gratis ook . Bewerkt: 1 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
xgaming Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Ik heb winrar al 3 of 4 jaar op mijn computer gewoon de trial en ik kan hem nog steeds full gebruiken Nooit geupdate, heb geen zin om het te kopen. Het is niet illegaal zal vast wel een foutje in de software zijn Ontopic: Winrar vindt ik persoonlijk beter dan winzip maar met winzip kan je weer andere dingen doen dan met winrar. Maar voor de 'beginner' zal ik gewoon winrar nemen. Prima programma Bewerkt: 1 mei 2007 door xgaming Reageren
Tunix Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik heb winrar al 3 of 4 jaar op mijn computer gewoon de trial en ik kan hem nog steeds full gebruiken Nooit geupdate, heb geen zin om het te kopen. Het is niet illegaal zal vast wel een foutje in de software zijn Ontopic: Winrar vindt ik persoonlijk beter dan winzip maar met winzip kan je weer andere dingen doen dan met winrar. Maar voor de 'beginner' zal ik gewoon winrar nemen. Prima programma Ik heb precies hetzelfde, ik heb ook de trial al heel lang. Met WinRar kan je gewoon meer dingen doen dan met WinZip. Reageren
sevaboy Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Als dat illegaal is sluit dan maar.Moest dat vragen van me vriend. Moet hij zich registeren voor winRar te downen? Welke site is het veiligste? Is winRAR beter dan WinZip? Een trial van WinRar kan je gratis downloaden van een site als deze, waarvoor je je niet hoeft te registreren. Alleen wanneer de 40 dagen probeertijd over is, zul je WinRar niet meer kunnen gebruiken totdat je een licentie koopt ervoor. Persoonlijk gebruik ik altijd al WinRar, het is makkelijk in gebruik, kan al de ingepakte bestanden die ik tegenkom openen en heeft nog een aantal handige functies. WinZip vond ik altijd wat minder gebruikersvriendelijk. Overigens is er wel een alternatief die gratis is, die staat in de GTAForum Download Database. It does the trick, ook al is het niet zo geraffineerd. Hoe moet je downen op GTAForum download database Reageren
Preddy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Als dat illegaal is sluit dan maar.Moest dat vragen van me vriend. Moet hij zich registeren voor winRar te downen? Welke site is het veiligste? Is winRAR beter dan WinZip? Een trial van WinRar kan je gratis downloaden van een site als deze, waarvoor je je niet hoeft te registreren. Alleen wanneer de 40 dagen probeertijd over is, zul je WinRar niet meer kunnen gebruiken totdat je een licentie koopt ervoor. Persoonlijk gebruik ik altijd al WinRar, het is makkelijk in gebruik, kan al de ingepakte bestanden die ik tegenkom openen en heeft nog een aantal handige functies. WinZip vond ik altijd wat minder gebruikersvriendelijk. Overigens is er wel een alternatief die gratis is, die staat in de GTAForum Download Database. It does the trick, ook al is het niet zo geraffineerd. Hoe moet je downen op GTAForum download database Als je op de tweede link die ik gaf klikt, en dan op "Download" onderaan, dan moet er als het goed is weer een scherm komen met Download erop. Als je dan nog eens klikt, kan je downloaden. Moet je wel geregistreerd zijn overigens. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Winrar blijft het gewoon doen na 40 dagen. Je krijgt alleen een melding dat je een licentie moet kopen. Je kunt het er gewoon op laten staan, licentie kopen is niet nodig (maar wel de bedoeling). Reageren
sevaboy Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Bedankt voor jullie informatie. Ik heb geluisterd naar Preddy en die winRAR van Gtaforum gedownd. Hij gaat uitstekend en nogmaals bedankt. Ik weet niet wat jullie gaan doen met dit topic.SLuiten of niet sluiten,maar toch bedankt voor jullie hulp. Reageren
PatrickW Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Winrar is 30 dagen gratis, dus een trial. Na die 30 dagen zul je moeten betalen d.m.v. registratie en een code die je enkel na betaling kunt krijgen. Er is vast wel een ander optie d.m.v. Illegale praktijken maar daar praten we hier op het forum niet over P.S. Er bestaat wel een andere alternatief: 7zip. Het heeft dezelfde functies en is nog gratis ook . Ik gebruik ook altijd 7zip. Kan zowel zip als rar bestanden aan, goede integratie in de windows verkenner. En een eigen opslag-formaat dat beter is dan zowel zip als rar. En nog wel het belangrijkste, het is gratis en je mag het je leven lang legaal gebruiken. Een aanrader dus. Reageren
xgaming Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik gebruik ook altijd 7zip. Kan zowel zip als rar bestanden aan, goede integratie in de windows verkenner. En een eigen opslag-formaat dat beter is dan zowel zip als rar.En nog wel het belangrijkste, het is gratis en je mag het je leven lang legaal gebruiken. Een aanrader dus. Kan winzip of winrar die bestanden ook unzippen? Wil het programma best proberen maar als je dan iets inpakt en dan verzend moet de ander het ook met een van de twee (winzip/winrar) kunnen openen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.