Preddy Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik gebruik ook altijd 7zip. Kan zowel zip als rar bestanden aan, goede integratie in de windows verkenner. En een eigen opslag-formaat dat beter is dan zowel zip als rar.En nog wel het belangrijkste, het is gratis en je mag het je leven lang legaal gebruiken. Een aanrader dus. Kan winzip of winrar die bestanden ook unzippen? Wil het programma best proberen maar als je dan iets inpakt en dan verzend moet de ander het ook met een van de twee (winzip/winrar) kunnen openen Extensies die WinRar kan openen (v3.61): Hij voorziet in volledige ondersteuning van RAR- en ZIP-archieven, uitpakken van 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE en Z. (NB: Dat is alleen uitpakken, WInRAR kan alleen ZIP en RAR inpakken) Extensies die WinZip kan openen: ARC, ARJ, B64, BHX, CAB, GZ, HQX, LZH, MIM, TAR, TAZ, TGZ, TZ, UU, UUE, XXE, Z, ZIP 7-zip kan: * In- en uitpakken: 7z, ZIP, GZIP, BZIP2 and TAR * Uitpakken alleen: RAR, CAB, ISO, ARJ, LZH, CHM, Z, CPIO, RPM, DEB and NSIS Dus in principe kan je Winrar, WinZip en 7-Zip wel gebruiken om zonder problemen uitwisselen met anderen die zulke programma's hebben. .Zip en .Rar kunnen door alle drie gebruikt worden, maar bijvoorbeeld de "eigen opslag-formaat die beter is dan zowel zip als rar" kan alleen van 7-zip naar Winrar gebruikt worden. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Winrar is eigenlijk de goede uitpak/inpak programma. Want Winrar is erg krachtig, wanneer je een groot bestand hebt pakt het sneller uit/in dan Winzip. En natuurlijk kan je Winrar héél lang gebruiken, ook als je op het rode kruisje klikt. Reageren
joshoon Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Winrar vindt ik zelf ook de allersbeste, En ik gebruik het ook al een jaar, En na ongeveer 30 dagen of 40 krijgt je steeds een klein venstertje als je Winrar osptart. En dan moet je op Annuleren klikken ofsow. En dan kun je hem gewoon door gebruiken Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik heb winRar van Gtaforum gedownt,hij gaat nu prima. Reageren
sevaboy Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Dan zal ik maar de vragen moeten beantwoorden: Ja, het programma is legaal, aangezien er een probeertijd van 40 dagen opstaat 1: Nee, je hoeft je volgens mij niet te registreren, als je de trial versie van 40 dagen neemt 2: Het veiligste site is natuurlijk de officiele site 3: Nou, eigenlijk is het allemaal goed, want met beide kun je bestanden inpakken en comprimeren, alleen Winrar kan ze ook vervangen. Laten we zeggen dat WinRar dus beter is EDIT: @Iedereen hieronder En om weeral geen nieuw topic te openen . Anders blijft dat hier toch rotten. Omdat ik me soms verveel,wil ik mensen helpen met hun problemen om een missie uit te spelen en omdat ik toch GTA:San Andreas op de pc heb en LCS en VCS op de psp heb. Maar nu de vraag ; Hoe moet je inpakken op WinRAR(Extractnow bij mij ) Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Inpakken met WinRAR is heel simpel. Je selecteert in de Verkenner een bestand (of meer d.m.v. de CTRL-toets) en je drukt er met je rechtermuisknop op. Dan selecteer je in het nieuwe menu Add to archive... en dan komt er een nieuw venster. Daarin kun je een heleboel instellen, maar het belangrijkste is gewoon de naam en het formaat (ZIP of RAR). Dan klik je op Ok en WinRAR zal aan het werk gaan. Als WinRAR klaar is zul je je RAR-bestand (of ZIP-bestand) in de map waar de andere bestanden instonden, vinden. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.