GSElite Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Hey Forummers! Ik heb een probleem met het zetten van een Model in SA Ik heb al een Model & heb er ook al een DFF van gemaakt, alleen nu word er in die tutorial gevraagt naar het scriptbestand COL_IO_2b. Maar dat bestand heb ik dus niet Ik heb het gewone Coll_IO geopend alleen die is niet hetzelfde als die van de tutorial. Dit zijn de screenshots : Mijn Coll_IO: Coll_IO van de Tut: Zoals je ziet heb ik geen Surface Parameters & die Tutorial heeft dat wel Daardoor kan ik niet verder met de Tut. Weet iemand misschien de oplossing hiervoor? Thanks Anyway! P.S Sorry voor de slechte kwaliteit van de screens Bewerkt: 1 mei 2007 door GSElite Reageren
DaBeast Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Bij de versie die jij hebt doet de COL IO alles automatisch. Surface control heb je wel, maar dan zou je de COL moeten exporteren, een nieuw bestand doen door File>New te doen en de COL weer te importeren. Verwijder de bounding sphere en de bounding box. Dan druk je op M om de material editor te openen en klik op een nieuwe material slot. En dan druk je op dat 'zuigerdingetje' (Eye dropper tool ofzo). Klik nu op je COL en er zal in de material editor de col surface properties verschijnen. Eigenlijk zijn col surface properties als je particles en geluid daarmee wilt assosieren. Zoals gras en zand. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.