DdJDean Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Komen ze ook nog langs Leiden? Nee zoals je had kunnen lezen in het bericht van Flying Dutchman is Gumball 3000 voor dit jaar afgelast. Dat is misschien maar beter ook. Als het niet was afgelast kwamen ze inderdaad nog een keer door Nederland. Het parcours begon in Londen en eindigt ook weer in Londen. Vanaf Londen gaan ze naar Nederland en daarna verder door Europa. Uiteindelijk komen ze als ze door heel Europa zijn geweest weer terug in Nederland om vervolgens weer naar Londen te gaan. Deze rally is verschrikkelijk lang, ze kunnen niet eventjes het parcours verkennen, want die gaat door heel Europa. Daarom zijn sommige bochten gevaarlijk, omdat ze niet kunnen weten hoe hard je de bocht kunt nemen en daarom krijg je dit soort ongelukken. Dit zal niet het laatste ongeluk zijn in de komende jaren. Bewerkt: 4 mei 2007 door Mr.Twente Reageren
RTS Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Gumball is onverantwoord, en dit vond ik al voordat het ongeluk gebeurde. Het is gewoon niet veilig als je in Nederland met 200 kilometer per uur over de kleine en smalle snelwegen gaat rijden. Het zijn prachtige auto's en het is fantastisch om te zien, maar velen gebruiken het verstand niet, wat je toch wel mag verwachten van zulke mensen (lees: sterren etc). Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 ik vind het prima als ze het doen maar ze moeten wel verantwoordekheid hebben en goed kunnen rijden anders is het levensgevaarlijk maarjah ik hou ze neit tegen Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 hət is natuurlijk heel jammer dat er een eind aan de Gumball 3000 voor dit jaar moet komen, maar hət kon niet anders. hət is aardig dat ze er mee stopten, maar XZibit en paar anderen hadden hun rijbewijs al moeten inleveren. Gumball 3000 zijn met mooie auto's, maar hət kan altijd gevaarlijk zijn, en dat is nu gebleken. Volgende keer beter zou ik zeggen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.