Jopper47 Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Heey beste leden en modders, Ik wil graag met het programmatje IPL HELPER de weapon placer gebruiken, maar als ik het wapen selecteer en de coordinaten invul, dan druk ik op make en add to ipl line. (ik heb het trouwens in LAE2.ipl gedaan. Dan staat er helemaal onderaan in LAE2.ipl pick, onder pick staat de regel van het wapen. Dan ga ik naar grove street waar hij moet spawnen maar dan ligt hij er niet... :? Plz help me en alvast bedankt Van J.V Bewerkt: 4 mei 2007 door Johannes47 Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Dat kan elke IPL zijn. Als je bijvoorbeeld wilt dat je wapen in Grove Street spawnt, moet je de LAE2.IPL openen.! Reageren
Jopper47 Geplaatst: 3 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Dat kan elke IPL zijn. Als je bijvoorbeeld wilt dat je wapen in Grove Street spawnt, moet je de LAE2.IPL openen.! Bedankt! Ik zal het meteen proberen! Bewerkt: 4 mei 2007 door Johannes47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.