eizoalecto Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Ik heb 23 vraagjes: 1: Als je een winkel in wilt gaan moet je naar zoon driehoekig geel pluimpje staan en dan word je geteleporteert naar de winkel , Hoe maak ik dit? (in multiplayer mods Zoals rumlbe of bounce hebben dit ook boven de andere spelers, sa-mp dacht ik ook) Antwoord gegeven... 2:Hoe maka ik dat je met de toets G de auto in gaat als passegier? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=41848 3: De derde vraag: Deze is een klein vraagje hoe je SFX2 lampjes en lichtjes maakt enzoo... Dit kan in de IPL maar dat werkt niet Alvarst bedankt helpers! Bewerkt: 2 mei 2007 door eizoalecto Reageren
SWYV Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 1) met de IPL coden 2) met de .scm coden Reageren
eizoalecto Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Dat had ik al door maar "Hoe"? en kan je die markers om een gebouw in te gaan in de IPL zetten?? Wat gevonden: in de SCM vond ik dit: create_marker_above_actor Dat is dat marker wat ik bedoel Deze: Maar je hebt ze ook voor een winkel deur Reageren
SWYV Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 ik wist wel wat voor marker jij bedoelde, maar is te doen via de IPL en bij me werkt die helas niet eens als ik spel laadt, dus nieuwe spel is vereist weet ik niet Reageren
eizoalecto Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik heb dus dit gevonden en getest: DIAMOND_3 heten die MARKERS maar als je die plaatst met MED32v dan Bewegen ze niet en je kan er ook niet er mee verplaatsen Reageren
SWYV Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 idd bewegen ze niet meer, omdat die map meer gebouwd is voor de gebouwen te plaatsen Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Enex maken: X1, Y1, Z1, ROT, R1, R2, C8, X2, Y2, Z2, Rot2, Int, Mark, Name, Sky, I2, Time On, Time Off XYZ1 - entrance location ROT - ??? R1 - X radius of entry R2 - Y radius of entry C8 - constant 8 XYZ2 - exit location Rot2 - exit rotation in degrees Int - The target interior number Mark - The type of marker Name - interior name, used to find the counterpart and to identify via mission script Sky - Sky color changer I2 - unknown integer flags, could be weather related Time On - enables the marker at this time Time Off - disables the marker at this time List of Sky Colors by Fireman Sky Color Descriptions 0 blue sky 1 white fading to black 2 Black with yellow lights. 3 same as 1 4 same as 2 5 white fading to purple fading to black with yellow lights 6 white fading to black with yellow lights. 7 white fading to green fading to black with yellow light (probably clouds) 8 same as 6 9 same as 6 10 same as 2 11 Purple (gay) retarded shadows not much sight. 12 same as 6 13 same as 6 14 same as 7 only green is ocean blue 15 same as 6 16 same as 2..... 17 Nightly Mist 18 Blue fading yellow (sunrise i think) 19 Blue air with white clouds 20 darker blue air with lightblue clouds 21 Darker Blue air with white clouds 22 Orange with white clouds 23 Orange fading gray with orange clouds (weird) 24 this is red fading PURPLE with no seeing rang that you can't even see yourself 25 Dark Purple to grey with nice sun reflection 27 same as 19 28 the best one: big sun white clouds and blue air 29 Blue air white clouds HUGE SUN 30 Orange with dark orange clouds Voorbeeld: enex 2317.82, -1026.75, 1049.21, 0, 1.6, 0.696777, 8, 2317.82, -1024.75, 1049.21, 0, 9, 0, "SVVGMD", 12, 0, 0, 24 end Met dank aan spaceeinstein. Plaatsen kan in een nieuwe IPL, deze kun je gewoon aanmaken met kladblok en opslaan als .ipl Reageren
eizoalecto Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 THX ALL sorry SWYV dat ik je niet snapten De tweede vraag: Hoe maka ik dat je met de toets G de auto in gaat als passegier? De derde vraag: Deze is een klein vraagje hoe je SFX2 lampjes en lichtjes maakt enzoo... Dit kan in de IPL maar dat werkt niet Reageren
Jarno Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ergens in SCM-modding showroom staat een modificatie van mij om als passagier bij een auto te gaan. Kwestie in broncode kijken en Ctrl+C te doen. Reageren
eizoalecto Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 srry ik zag hem gisteren: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=41848 Maar even naar de 2e vraag weet iemand hoe je 2fx lichtjes of rook plaatst?? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Dat had je al gevraagd in dit topic Maar ik kopieer de tekst wel ff! Verder...weet iemand hoe je 2dfx lichtjes vlammen...rook.... plaatst in gta SA? Dit doe je met behulp van 2dfx. Ik heb even lopen zoeken voor jullie, en ben dan aangestrand bij een tut van Bradley. Klik hier voor de tut Veel succes verder! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.