Jump to content

grote truck

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo er schijnt een hoge truck te zijn voor in het zand, een soort dakar truck, maar nu is mijn vraag: Waar vind ik hem?

Geplaatst:
hallo er schijnt een hoge truck te zijn voor in het zand, een soort dakar truck, maar nu is mijn vraag: Waar vind ik hem?

Dat voertuig staat bekend onder de naam Dune. Deze krijg je wanneer je de Kickstart missie in het stadion van Las Venturas haalt. Het voertuig spawnt dan voor de deur van dat stadion.

Je kan hem, indien je 't spel voor de PC hebt, ook wel proberen te spawnen met een carspawner. Dat scheelt weer wat werk :). Indien je dat wil gebruiken, kan ik je alvast vertellen dat het voertuig ID 573 heeft.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat je de Monster bedoeld, deze kan je na 8 Track in Los Santos vinden en na het 50% daten van Michelle Cannes in San Fierro. Wil je daar niet op wachten, doe dan de missie Monster van Mike Toreno en wacht op 'Maisson Failed', dan kun je hem ook krijgen.

Handige links:

Monster locaties

Michelle Cannes

De missie Monster van Mike Toreno

VWO-er

Te laat + het was de Dune :cry:

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...