Jump to content

Geen vliegtuigen op vliegvelden !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Warom zijn er geen vliegtuigen op de vliegvelden van San Andreas ? Natuurlijk kun je wel vliegen in de vliegtuigen die daar staan maar er is geen andere vliegverkeer. Ik vind dit ook jammer want in GTA III maar voral Vice City gaf me dit toch een echter gevoel dat er gewoon echt vliegtuigen vlogen.

Dus weet iemand mijn antwoord ?

En wat vind je er van dat er geen vliegverkeer is.

:bier:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Geplaatst:

Warom zijn er geen vliegtuigen op de vliegvelden van San Andreas ? Natuurlijk kun je wel vliegen in de vliegtuigen die daar staan maar er is geen andere vliegverkeer. Ik vind dit ook jammer want in GTA III maar voral Vice City gaf me dit toch een echter gevoel dat er gewoon echt vliegtuigen vlogen.

Dus weet iemand mijn antwoord ?

En wat vind je er van dat er geen vliegverkeer is.

:bier:

Wat het voor mij in VC juist minder echt maakte was het feit dat je rustig door zo'n vliegtuig heen kon, zonder damage of collision of wat dan ook. Omdat je nu zelf gebruik maaktvan de airstrip wordt het alleen maar lastig wanneer er vliegverkeer is. Omdat er geen contact is met de verkeerstoren (behalve in de missie in LC), zou je voortdurend moeten uitkijken of er niet ergens wat aan komt.

Geplaatst:

Nou mischien omdat de vliegdingen daaro geen rekening houden met jou en dan crashen hun en jij en je bent dood.

en dat is al helemaal niet leuk (vind ik dan he?)

Geplaatst:

Het is wel jammer dat er geen rond vliegen,maar ik leef ermee :D .Maar bij Gta VCS kon je ook maar bij ongeveer ¼ instappen dus wel een beetje jammer

Geplaatst:

Als er bij GTA SA vliegtuigen vliegen wordt het te druk denk ik.

Dan kan je mischien slechter opstijgen.

Geplaatst:
Als er bij GTA SA vliegtuigen vliegen wordt het te druk denk ik.

Dan kan je mischien slechter opstijgen.

Ik denk ook dat ze het daarom uit het spel hebben gelaten. Gelukkig vliegen er soms wel vliegtuigen een beetje rond en die zijn echt dus je kan ze neerschieten :D

Geplaatst:

Het lijtk me juist heel vet als er heel veel vliegtuigen rondvliegen en je moet oppassen. :puh: Als ze landen en opstijgen hadden gedaan moest het vliegveld wel veel groter, meerdere stroken

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...