Ice Banana Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Vector Grootte: Zoals je wilt Afbeelding: Hier Tekst: IB ACDC (héél klein rechtsonder en tekst onder elkaar) Rand: Rood Kleuren: Rood en Wit Render (optioneel): Zie afbeelding Extra (optioneel):Witte achtergrond,Rode vector...moest jij nog een andere render vinden over ACDC en die "mooi"(dacht dan aan Angus Young,Bon Scott ) is mag je die gebruiken. IB Bewerkt: 1 mei 2007 door RonaldVC
Ice Banana Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 I like it ,maar er mist iets denk ik... Ik vind het iets te geweldig op een punt (dus de demon)... Ik vondt wel dat je het "volledige" logo mocht gebruiken. => de volledige gitaar => de tekst op de render "ACDC". Verder vind ik de vector heel erg goed... Mocht je het bovenstaande nog eventjes doen zou ik je erg dankbaar zijn Eros IB
Eros Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Dit is de nieuwe versie, hierdoor is de render wel een beetje vager geworden omdat hij kleiner is.
Recommended Posts