clifdon Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 heey ik heb deze gemaakt; ik hoop dat er veel mensen raten =) Reageren
Muay Thai Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik vind deze signature best leuk gemaakt naar mijn mening render heb je goed gedaan ziet er goed uit op de goede plek geplaatst en de kleuren passen er ook bij. De BG is ook leuk gemaakt past ook goed bij de render alleen enige wat er ontbreekt is de border maar daarvoor ga ik je geen lager cijfer geven want een border hoeft niet persee in een signature, ik vind je text ook heel leuk gemaakt. TIP : Ik zou toch een border omheen zetten hoe doe je dat ? Korte instrucite : Maak een nieuwe layer (CTRL+Shift+N) Druk op CTRL+A Ga naar Edit>>Stroke voer in 1PX als je niet al te dikke rand wil kan je opacity op 50% zetten Klik op 'OK' en klaar Oke en dan nu je cijfer een 9,5/10. Reageren
Eros Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Dit is een hele mooie signature. De effecten op de render en achtergrond zijn erg mooi. De render kun je misschien wel iets beter inbleden door er een beetje op en rond te brushen. En bij de tekst kun je de opacity ook best iets lager zetten, want nu valt hij iets te hard op. Hij mist ook zoals Muay Thai al zei nog een randje. Breng je die drie zaken in orde, dan zal hij er nog vele beter uitzien. Nu krijg je van mij een 8.6, KUTGW. Bewerkt: 1 mei 2007 door Eros Reageren
.Syfes Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Dit vind ik mooi gedaan maar het soms wat onduidelij de font zie je niet hoeft ook niet maar ik vind dat het de finale is voor je sig af te maken . Voor de rest ben ik het ermee eens wat muay thai . 9/10 Greetings .Syfes Reageren
clifdon Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Dit vind ik mooi gedaan maar het soms wat onduidelij de font zie je niet hoeft ook niet maar ik vind dat het de finale is voor je sig af te maken .Voor de rest ben ik het ermee eens wat muay thai . 9/10 Greetings .Syfes ok thnx mensen =D heb ik toch wat geleerd in dit jaar @muay thai jah een border zit er eigenlijk al omheen een witte van 1px maar hij staat op overlay en is daarom op de lichte achtergrond meschien moelijk te zien. @Eros de tekst ja daarzaten wat problemen =( jammer genoeg. als ik opacity lager zet dan wordt het echt heel lelijk omdat ik 2 layers gebonden hebt ( voor de kleur) het moest trouwens lijken of dat de tekst'afgevuurd'werd door die hand maar dat wilde niet echt lukken. dus ik ga echt nog ff naar de tekst kijken hoor @.Syfes niet echt veel en de tekst is idd niet het sterkste punt van de sig =þ bedankt voor de rates =) Reageren
Woetsha Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Min punten: De font is wel goed gekozen maar je hebt een slecht kleur genomen waarbij je heb bijna niet ziet !Plus punten: De render De effecten zijn zeer goed ! Tips: Een chrome-stijlige border nemen maakt je sig mooier !Eindcijfer: 9/10 Woetsha. Reageren
clifdon Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Min punten:De font is wel goed gekozen maar je hebt een slecht kleur genomen waarbij je heb bijna niet ziet !Plus punten: De render De effecten zijn zeer goed ! Tips: Een chrome-stijlige border nemen maakt je sig mooier !Eindcijfer: 9/10 Woetsha. ok thnx en een chrome border heb je daar een tutorial van ofzo want ik kan namelijk nooit echt iets moois kwa chroom krijgen =( het is idd een leuk idee Reageren
Rivel Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Leuke effecten, leuke render, leuke combo! Is dit van een tut. of heb je het helemaal alleen gemaakt? 9/10 Reageren
clifdon Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Leuke effecten, leuke render, leuke combo! Is dit van een tut. of heb je het helemaal alleen gemaakt? 9/10 helemaal zelf eigenlijk kwam hij uit het niets want ik wilde eigenlijk en natuur sig maken (er zitten ok 2 bloemen in verwerkt) eigenlijk zouden jullie de tijd moetten nemen en de hele .PSD moetten bekijken dan denk je echt 'goh die kerel is vreemd bezig' Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik had die bloemen al gezien ziet er beetje anders uit ja. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.