Chezlow Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 ik heb de ford mustang shelbi gedownload en alle stappen gevolgd om het in het spel te zetten, maar in de 4de instructie staat dat ik een kleur moet toevoegen aan de colorlist en die kan ik niet vinden..... Chezlow (alweer) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 De colorlist staat in de DATA map van je GTA VC map, en het bestand heet 'carcols.DAT' (openen met kladblok). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chezlow Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Bedankt man!!! nou kan ik die vette auto dr in zetten!! Chezlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Gaat die auto nog harder dan een Cheetah, of ziet tie er zo gaaf uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.