Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik had een vraag met betrekking tot de missie Pier 69, tot het doden van T-bone Mendez gaat alles goed, maar wanneer ik Ryder in de boot te pakken moet zien te krijgen lukt dit niet....ik heb de missiehulp gelezen en daar staat dat ik met behulp van drive-by's zijn boot moet vernietigen, echter ik weet niet precies wat dit inhouden. Alvast bedankt.

Ruban

Geplaatst:

Een drive-by is het schieten van een vijand terwijl je in een voertuig vaart/rijdt. Je doet dit doormiddel van opzij te kijken en dan op de vuurknop te drukken. Hiervoor heb je wel een MP5, Micro MP5 of Tec-9 nodig (wapens). In deze missie zul je dus in een van de speedboten stappen en Ryder achtervolgen. Probeer naast Ryder te varen. Dan opzij te kijken en te schieten.

Geplaatst:

ik weet niet of je hem al hebt gehaald, anders heb ik nog een tip voor je.

als ryder in het water springt, spring hem niet achterna, pak de sniper van eerder en schiet 2 x op hem ( is best makkelijk ) dan is hij ook dood, en heb je het gehaald

:bier: Suburban :bier:

Geplaatst:

Je kan ook een savegame aanvragen in het savegame aanvraagforum Ik zou het op de manier doen van Suburban

Greetz gekkieJ01

Geplaatst: (bewerkt)

Toen ik deze missie moest doen heb ik em met een gelukje gehaald ryder vaarde tegen de kant en zijn boot kantelde en hij was dood ^_^:tu: Dus je kan ook proberen zijn boot om te duwen :Y

Bewerkt: door gta_sa_gamer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...