8-Ball Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Wat moet je bij de inbreek missies doen? als ik het aan zet staat er: zoek een huis om in te breken? Maar welke huizen? Maakt het niet uit? Hoe kan je het dan activeren?
barry Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) Start dus de burglary missie, als er gele markers voor voordeuren bij huizen staan moet je daar door heen lopen. (me 200ste post :lol: ) Bewerkt: 4 december 2004 door barry
Erulezz Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Dus je moet alle huizen inbreken of maakt dat niet uit?
ganton_gangster007 Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 maar doe die burgalery niet in ghetto's want daar zijn weinig waardevolle spullen probeer streken als vinewood of de vila's in Rodeo zulke rijke wijken daar kan je het meeste geld ophalen met die spullen maar veel geld krijg je er ook niet voor ik zelf doe het af toe gewooon voor fun
De Gta Master Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 S L O T J E!!!!!!!!!!!!!!!!! je bent de 9000ste die hier een topic over maakt <_<
Recommended Posts