Jump to content

Command & Conquer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi,

ik ga misschien Command & conquer tiberium wars kopen, maar graag had ik eerst jullie mening over dit spel gehad. Ik heb nog nooit een C&C gespeeld, dus ik weet niet echt waaraan ik me mag verwachten...

Alvast bedankt!

Blu3ice

Geplaatst:
Hi,

ik ga misschien Command & conquer tiberium wars kopen, maar graag had ik eerst jullie mening over dit spel gehad. Ik heb nog nooit een C&C gespeeld, dus ik weet niet echt waaraan ik me mag verwachten...

Alvast bedankt!

Blu3ice

Download de demo zou ik zeggen:

>>Kikkerdikklakklak<<

Geplaatst:

Ik zelf hou niet van zulke spellen. Ben ik heel eerlijk in daarom geef ik de mening van mijn vriend.

Die is helemaal gek van die spellen en vind het de beste versie ooit. Hij vindt de gameplay super. De missies zijn leuk. Kortom hij vindt het de beste command and conquer ooit.

Geplaatst:

Ik vond het vroeger leuk (de eerste C&C en Red Alert) maar deze versie heb ik maar 1x gespeeld. Maar als je Generals leuk vond vind je deze ook leuk. 3D-strategiespellen pakken me echter niet zo. Yuri's Revenge vind ik de laatste leuke C&C

Geplaatst:
Hi,

Alvast bedankt!

Blu3ice

Ik heb Tiberium Wars ook sinds een korte tijd en ik moet zeggen, het bevalt me wel. Op zich kun je hem vergelijken met Red Alert 2, die kent bijna iedereen wel. Punt is alleen dat dit echt een spel is waar je van moet houden, aangezien het een strategie game is wat je niet met een regulier spel kunt vergelijken. Eigenlijk ben ik meer een liefhebber van de strijdkrachten van tegenwoordig, niet de science-fiction die je in Tiberium Wars een beetje hebt. Generals was voor mij dan ook de beste C&C tot nu toe, maar dat is een bepaalde smaak die je moet hebben. Smaak die je ook voor de C&C serie moet hebben. C&C 3 is weer lekker simpel RTS, basis bouwen, eenheden rekruten en de tegenstander aanvallen. Geen poespas eromheen. Als je houdt van wat actie op science-fiction gebied dan zal dit vast wel wat voor jou zijn, en bovendien, niet goed, geld terug. :clown:

Geplaatst:

Ik heb het spel ook en het bevalt ij goed, en zeker omdat mij eerste C&C een Generals was. Het was een beetje wennen aan de bersturing (Die van Generals was toch anders dan alle anderen?). Je kunt scirmishes doen of de missies. Als je de missies van NoD en GUI( ofzo) klaar hebt komt er nog een campage vrij, namelijk die van de aliens. Verder verschilt het niet zo heel veel (denk ik). En hij gebruikt de engine van generals dus je computer kan het wel aan. Tenminste, mijn computer met dingen van 3 jaar of ouder.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Erg leuk spel.

Ik was bij de laatste missie van NOD & toen was de computer kapot kapot. Moest ik helemaal overnieuw beginnen :duh:

Bewerkt: door jesperkaj
Geplaatst: (bewerkt)

Op de PC is ie leuker dan op de X360 vind ik persoonlijk. De besturing werkt niet echt slecht maar het mist iets. Als je hem koopt doe hem dan op PC.

Bewerkt: door BeatboxGamer
Geplaatst:

RTS pwnen, ik heb de Demo van C&C gespeeld, en ja hij bevalt me wel. Alleen als ik voor een andere goede RTS moet kiezen, met sci-fi als thema, ga ik toch voor supreme commander, gewoon veel lauwere gevechten. Ik vind nummer 3 wel beter als generals want die was me te toch slecht...

Geplaatst:
Ik vind nummer 3 wel beter als generals want die was me te toch slecht...

Ja, Generals paste eigelijk niet bij de Red Alert/Tiberiun Trilogy

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...