Agent Kellerman Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Ik heb 2 nieuwe Signatures gemaakt: Nas + Paris, Texas! Ik wist niks dus vroeg ik de lievelings film van me moeder + Saw 2, Ik zie net dat de text beneden onduidelijk is, er staat: These Things Never Ended Rates And Comments Bewerkt: 1 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
Eros Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik zie dat je telkens dezelfde stijl gebruikt. En altijd filters gebruikt voor de achtergrond. Probeer eens wat brushes te downloaden van Deviantart.com. Want je werkt nu al een tijdje met dezelfde stijl en ik zie niet veel verbeteringen. Reageren
clifdon Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik zie dat je telkens dezelfde stijl gebruikt. En altijd filters gebruikt voor de achtergrond. Probeer eens wat brushes te downloaden van Deviantart.com. Want je werkt nu al een tijdje met dezelfde stijl en ik zie niet veel verbeteringen. ik gebruik ook weinig brushes hoor maar jah brushes kan je goed creaties mee maken ik vindt deze wel gaan maar allemaal een beetje leeg 7.1/10 Reageren
Woetsha Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik heb 2 min punten voor alle 3: Te pixelig Je gebruikt de verkeerde effecten voor je sig. Ik geef je in het totaal 6/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik geef de leden allmaal gelijk dezelfde stijl en we geven je tips en hebben ook gezegd dat we deze styl niet goed vinden /vonden . Dus ga op zoek naar tuts en laat dan eens zien wat je kan je hebt geen verbetering Het gaat er niet om hoeveel je er maakt maar hoe je ze maakt Ik wil iets nieuws zien van je of anders kan ik kan je altijd dezelfde punten geven Rate en comment maar geen punten . Greetings .Syfes Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik zie dat je telkens dezelfde stijl gebruikt. En altijd filters gebruikt voor de achtergrond. Probeer eens wat brushes te downloaden van Deviantart.com. Want je werkt nu al een tijdje met dezelfde stijl en ik zie niet veel verbeteringen. ik gebruik ook weinig brushes hoor maar jah brushes kan je goed creaties mee maken ik vindt deze wel gaan maar allemaal een beetje leeg 7.1/10 Jij zegt dat mijne leeg zijn, die van jouw is anders ook leeg, maarja bedankt allemaal voor de tips Reageren
Rivel Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik vind het stuk voor stuk leuke sigs. maar ik ga met met de rest! Te leeg en pixelig! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.