Jump to content

Saw 2, NAS en Paris Texas Sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb 2 nieuwe Signatures gemaakt:

eefo9.jpg

Nas

+

paristexasim5.jpg

Paris, Texas! Ik wist niks dus vroeg ik de lievelings film van me moeder :engel:

+

wffwes8.jpg

Saw 2, Ik zie net dat de text beneden onduidelijk is, er staat: These Things Never Ended

Rates And Comments ;)

Bewerkt: door Agent Kellerman
Geplaatst:

Ik zie dat je telkens dezelfde stijl gebruikt. En altijd filters gebruikt voor de achtergrond. Probeer eens wat brushes te downloaden van Deviantart.com. Want je werkt nu al een tijdje met dezelfde stijl en ik zie niet veel verbeteringen.

Geplaatst:
Ik zie dat je telkens dezelfde stijl gebruikt. En altijd filters gebruikt voor de achtergrond. Probeer eens wat brushes te downloaden van Deviantart.com. Want je werkt nu al een tijdje met dezelfde stijl en ik zie niet veel verbeteringen.

ik gebruik ook weinig brushes hoor :puh: maar jah brushes kan je goed creaties mee maken ;)

ik vindt deze wel gaan maar allemaal een beetje leeg ;)

7.1/10

Geplaatst:

Ik heb 2 min punten voor alle 3:

• Te pixelig
  • Je gebruikt de verkeerde effecten voor je sig.

Ik geef je in het totaal 6/10

Geplaatst:

Ik geef de leden allmaal gelijk dezelfde stijl en we geven je tips en hebben ook gezegd dat we deze styl niet goed vinden /vonden .

Dus ga op zoek naar tuts en laat dan eens zien wat je kan je hebt geen verbetering

Het gaat er niet om hoeveel je er maakt maar hoe je ze maakt

Ik wil iets nieuws zien van je of anders kan ik kan je altijd dezelfde punten geven

Rate en comment maar geen punten .

Greetings .Syfes

Geplaatst:

ik gebruik ook weinig brushes hoor :puh: maar jah brushes kan je goed creaties mee maken ;)

ik vindt deze wel gaan maar allemaal een beetje leeg ;)

7.1/10

Jij zegt dat mijne leeg zijn, die van jouw is anders ook leeg, maarja bedankt allemaal voor de tips ;):dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...