Jump to content

Aanslagen !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Tof topic :eten: .

Ik steel eerst een auto en verstop hem :clown: .

Dan leg ik er van die...Euhh...pakjes op :clown: .

En dan BOOM alles weg :clown: .

Soms zet ik ook veel wagens op dat gebouw in downtown los santos :eten:

En ik leg er ook...Pakjes...op :sigaar:

En dan weer BOOM alles weg :dans:

Kijk ook

:clown:

Vet filmpje :eten::eten:

Ik heb hier ooit een filmpje over gemaakt, de aanslagen top 10 heet hij. Hier is de googlevideolink

http://video.google.com/videoplay?docid=-1...78714&hl=nl

Veel plezier met kijken!

:cya:

Ja leuke fimpjes .. ik gaa ok proberen een filmpje te maken!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JeGe

    3

  • Verrity

    2

  • Only GrandTheftAuto

    2

  • Groot-Duimpje

    2

Satchel Charges gebruik ik niet veel, als je er 10 neerplakt heb je meteen een 6-sterren wanted level.

Meestal pak ik allemaal auto's en daar stop ik bommen in, en die zet ik dan in een vierkant rondom de plek waar altijd die lowrider meeting is. En dan laat ik ze allemaal ontploffen, doei Varrios Los Aztecas.

Ik haat die gozertjes :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal pak ik een Forklift en een auto, en dan leg ik een Sachtel Charge (meestal in San Fierro of LV op the Strip) op de weg, zet de auto er met zijn achterkant op, pak de Forklift, til de achterkant van de auto op, en dan als er een groepje mensen bij komt *BOEM* auto vliegt omhoog :puh: 1 keer maakte hij iets van 6 salto's, maar toen lagen er ook 15 Sachtel Charges onder ofzo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gooi vaak de hele straat onder met satchel charges en dan knallen maar :schater: alleen in vind het wel stom dat soms de politie het eerst niet erg vind dat je die dingen op de grond gooit maar als je ze laat ontploffen (ook als niemand het ziet) dan komen ze ineens wel achter je aan :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga naar een snelweg, daar zet ik een rij auto's neer (als weg versperring) gooi ik zoveel plakbommen als mogenlijk is voor die auto's, dan wacht ik tot er heel veel auto's tegen mijn rij auto's gecrasht zijn en dan laat ik de hele zooi(van een afstand) de lucht invliegen.

en dat ziet er extreem uit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een verschrikkelijke hekel aan varrio los aztecas en aan ballas, dus ik doe de FULLCLIP cheat, dan gooi ik zoveel satchels neer totdat het spel bijna crasht vlakbij de lowrider meeting, en dan wacht ik op ballas en autos, en dan laat ik alle satchels ontploffen! mijn grootste aantal slachtoffers was 30 autos en 179 mensen, het hield niet op met die kettingreactie :schater:

Bewerkt: door Teraku
Link to comment
Delen op andere websites

Lachen!!! :schater::schater:

Zelf pak ik altijd een Tanker met een Benzinetrailer erachter. Op die trailer plak ik dan zoveel moggelijk satchels

Wat heb je dan?? S`Werelds grootste molotov cocktail

De trailer zet ik dan op een drukke weg. De Tanker ontkoppel ik dan.

En dan is het tijd om te knallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een verschrikkelijke hekel aan varrio los aztecas en aan ballas, dus ik doe de FULLCLIP cheat, dan gooi ik zoveel satchels neer totdat het spel bijna crasht vlakbij de lowrider meeting, en dan wacht ik op ballas en autos, en dan laat ik alle satchels ontploffen! mijn grootste aantal slachtoffers was 30 autos en 179 mensen, het hield niet op met die kettingreactie :schater:

Je kunt er denk ik iets van 35 of 45 gooien.

Daarna maakt hij wel de beweging alsof hij iets gooit maar dat is niet zo.

Dus ik weet niet of je spelerdoor kan crashen doordat er een limited aan de bommen zit.

Link to comment
Delen op andere websites

ja da deed ik met een bomfiets :bonk:

dat moet ge ook es probere mijn record 31 plakbomme op een fiets een druk plekkie uitzoeke op veilige afstand staan

en....BOEM

en het leukste is de fiets ontploft niet dus je kunt het opnieuw en opnieuw doen

het is wel grappig als ge rijd op die fiets met bomme erop moet ge egt ook es probere

grtz Ninoke

Link to comment
Delen op andere websites

Aanslagen die je zelf overleefd zijn leuker, dan kan je het resultaat ook zien, zoals ik altijd doe, de at-400 naar een grote hoogte vliegen, dan boven de stad stijl naar beneden vliegen en dan er uitspringen, je kan het dan allemaal zien gebeuren, en even later bijv onder een vliegtuig door rijden is best grappig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de Apple-Style gebruiken die is pas dodelijk :puh:

Je moet hiervoor wel cheats gebruiken.

Eerst blokkeer je op een drukke kruispunt de wegen. In 1 v/d auto's zet je een bom. Met acht auto's die voor blokades zorgen, staan er nu totaal zo'n 26 auto's. Dan ga 60 bommen plakken aan de acht auto's en rond het verkeer. Nu typ ca. 10 keer de cheat vrockpokey in, en je schiet op een benzinetank en je drukt meteen daarna op het knopje.

Boooom!!!

Aantal doden: 31

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...