Only GrandTheftAuto Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Tof topic .Ik steel eerst een auto en verstop hem . Dan leg ik er van die...Euhh...pakjes op . En dan BOOM alles weg . Soms zet ik ook veel wagens op dat gebouw in downtown los santos En ik leg er ook...Pakjes...op En dan weer BOOM alles weg Kijk ook Vet filmpje Ik heb hier ooit een filmpje over gemaakt, de aanslagen top 10 heet hij. Hier is de googlevideolink http://video.google.com/videoplay?docid=-1...78714&hl=nl Veel plezier met kijken! Ja leuke fimpjes .. ik gaa ok proberen een filmpje te maken! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Satchel Charges gebruik ik niet veel, als je er 10 neerplakt heb je meteen een 6-sterren wanted level. Meestal pak ik allemaal auto's en daar stop ik bommen in, en die zet ik dan in een vierkant rondom de plek waar altijd die lowrider meeting is. En dan laat ik ze allemaal ontploffen, doei Varrios Los Aztecas. Ik haat die gozertjes Reageren
Mb. Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Jullie doen allemaal wel erg moeilijk, je pakt gewoon een tank en rijdt daar iedereen mee omver voor 2 uur Reageren
Mythbuster Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Meestal pak ik een Forklift en een auto, en dan leg ik een Sachtel Charge (meestal in San Fierro of LV op the Strip) op de weg, zet de auto er met zijn achterkant op, pak de Forklift, til de achterkant van de auto op, en dan als er een groepje mensen bij komt *BOEM* auto vliegt omhoog 1 keer maakte hij iets van 6 salto's, maar toen lagen er ook 15 Sachtel Charges onder ofzo Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik gooi vaak de hele straat onder met satchel charges en dan knallen maar alleen in vind het wel stom dat soms de politie het eerst niet erg vind dat je die dingen op de grond gooit maar als je ze laat ontploffen (ook als niemand het ziet) dan komen ze ineens wel achter je aan . Reageren
JeGe Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik ga naar een snelweg, daar zet ik een rij auto's neer (als weg versperring) gooi ik zoveel plakbommen als mogenlijk is voor die auto's, dan wacht ik tot er heel veel auto's tegen mijn rij auto's gecrasht zijn en dan laat ik de hele zooi(van een afstand) de lucht invliegen. en dat ziet er extreem uit Reageren
Teraku Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Ik heb een verschrikkelijke hekel aan varrio los aztecas en aan ballas, dus ik doe de FULLCLIP cheat, dan gooi ik zoveel satchels neer totdat het spel bijna crasht vlakbij de lowrider meeting, en dan wacht ik op ballas en autos, en dan laat ik alle satchels ontploffen! mijn grootste aantal slachtoffers was 30 autos en 179 mensen, het hield niet op met die kettingreactie Bewerkt: 4 mei 2007 door Teraku Reageren
PIERRO P Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Lachen!!! Zelf pak ik altijd een Tanker met een Benzinetrailer erachter. Op die trailer plak ik dan zoveel moggelijk satchels Wat heb je dan?? S`Werelds grootste molotov cocktail De trailer zet ik dan op een drukke weg. De Tanker ontkoppel ik dan. En dan is het tijd om te knallen. Reageren
stefan321 Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 ik doe vaak gewoon alemaal bommen op een druke straat of snelweg leggen zet er een tank voor zodat er file is en dan boem! ik heb totaal maar 38 doden gahad Reageren
JeGe Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik heb een verschrikkelijke hekel aan varrio los aztecas en aan ballas, dus ik doe de FULLCLIP cheat, dan gooi ik zoveel satchels neer totdat het spel bijna crasht vlakbij de lowrider meeting, en dan wacht ik op ballas en autos, en dan laat ik alle satchels ontploffen! mijn grootste aantal slachtoffers was 30 autos en 179 mensen, het hield niet op met die kettingreactie Je kunt er denk ik iets van 35 of 45 gooien. Daarna maakt hij wel de beweging alsof hij iets gooit maar dat is niet zo. Dus ik weet niet of je spelerdoor kan crashen doordat er een limited aan de bommen zit. Reageren
sevaboy Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik doe beetje vliegtuigje Boem EN bij de snelwegen kun je gemakkelijk auto's ontploffen. Ik doe zelfs een zelfmoorden Ik doe alles wat je niet mag. Reageren
Ninoke Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 ja da deed ik met een bomfiets dat moet ge ook es probere mijn record 31 plakbomme op een fiets een druk plekkie uitzoeke op veilige afstand staan en....BOEM en het leukste is de fiets ontploft niet dus je kunt het opnieuw en opnieuw doen het is wel grappig als ge rijd op die fiets met bomme erop moet ge egt ook es probere grtz Ninoke Reageren
GTAVC Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Met een Minigun op de snelweg in LV staan en schieten op alles wat voorbij komt binnen 5 minuten meestal al 25 of 20 doden Reageren
Dx11 Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Aanslagen die je zelf overleefd zijn leuker, dan kan je het resultaat ook zien, zoals ik altijd doe, de at-400 naar een grote hoogte vliegen, dan boven de stad stijl naar beneden vliegen en dan er uitspringen, je kan het dan allemaal zien gebeuren, en even later bijv onder een vliegtuig door rijden is best grappig Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Je moet de Apple-Style gebruiken die is pas dodelijk Je moet hiervoor wel cheats gebruiken. Eerst blokkeer je op een drukke kruispunt de wegen. In 1 v/d auto's zet je een bom. Met acht auto's die voor blokades zorgen, staan er nu totaal zo'n 26 auto's. Dan ga 60 bommen plakken aan de acht auto's en rond het verkeer. Nu typ ca. 10 keer de cheat vrockpokey in, en je schiet op een benzinetank en je drukt meteen daarna op het knopje. Boooom!!! Aantal doden: 31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.