Verrity Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Nog even een extratje: Het geluid als zo'n AT-400 op een drukke Strip neerploft. Dat lijken wel tientallen explosies! En als je dan UIT het toestel springt. Geweldig die knallen! Reageren
Ereptile Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Je moet met een auto vol satchel bommen bij een tank station staan als je aangevallen word door een gang. Had ik bij de Ballas toen ik alles wilde overnemen. :$ orgineel is het nie maar oke Reageren
arko 91 Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 ik zou zeggen rondrijden op de snelweg met deze cheats aan: jcnruad - auto's ontploffen als je ertegenaan rijdt, jouw voertuig is onverwoestbaar baguvix - onsterfelijkheid, voor het geval je perongeluk net voor een explosie uitstapt, weetikveel verder een setje explosieven, en een minigun natuurlijk rij gewoon vol gas over de snelweg en zie wat er gebeurt, in een kwartiertje zat ik aan 311 slachtoffers (inclusief een stelletje fbi busjes ) Reageren
OG Loco Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik sprong vandaag uit een vliegtuig met parachute, want ik wilde saven, t vliegtuig en ik gingen beide neer, ik wilde mijn parachute openen, maar deed t te laat, WASTED. Daar ging mijn uur driveskill, bikeskill en 3000 dollar aan wapens. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 weer iets komisch , allemaal bommetjes plaatsen op 1 persoon , op de knop drukken dat ze afgaan , en DOOD zijn ze ! heelveel Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 haha... ik heb wel eens 68 mensen tegelijk omgebracht doe je zo: pak 3 takelwagens en doe ze allemaal aan elkaar sleep ze naar bomb shop doe ze der 1 voor 1 in zet ze weer aan elkaar rij naar een drukke plaats (was bij mij the strip) leg er nog plakbommetjes op. stap snel in je takelwagens (megasnel) doe doe bomb armed bij ze als de wagens ontplaffen ontploffen ze 3x achter elkaar 1x door de andere ontplofte wagen dan door bomb armed dan door de plakbommen ongeveer 70 mensen dood ps: wel 5 sterretjes Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ja ik doe ook heleboel aanslagen. Heel veel bommen op mensen plakken. Twee auto"s pakken en de weg blokkeren, Wachten tot er heleboel auto"s staan. En dan heleboel bommen op de weg doen. En dan ...BOEM. Reageren
hunkerboy Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik pak het sterkste wapen van gta (die grote machine gun) ga op de auto snelweg staan en kan alle auto's kapot die langsrijden Reageren
JeGe Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik pak het sterkste wapen van gta (die grote machine gun) ga op de auto snelweg staan en kan alle auto's kapot die langsrijden De minigun mischien? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Nog iets leuks. Als je te weinig geld voor een auto hebt. waarom pak je dan niet een fiets??? Plak hier allemaal plakbomen op en je fiets ziet er opeens veel leuker uit. Parkeer hem op een drukke plek zoals een station. En BOOM. Iedereen dood. en je kan gewoon je fiets weer pakken en naar de volgende aanslag rijden. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Aanslagen wil het niet noemen maar het is best leuk als je het doet in een Game, ik plaats weleens van die bomzakjes op een '' AT-400 '' en dan spring ik er meestal uit en dan laat ik hem exploderen als ik op de grond terecht komt dan knallen de meeste auto's in de buurt ook. Dat is echte fun wat ik ook weleens doe is naar een politie bureau gaan of naar die garage met een grote vrachtwagen of een bus soms ook met een politie auto, dan stop ik de hele auto vol met van die bomzakjes en rijd ik naar binnen pak ik nog paar auto's die daar staan en vul ze ook met zakjes, vervolgens rijd ik ze één voor één langzaam naar buiten en bij een drukte laat ik ze exploderen. Ik schiet ook weleens politie's neer totdat ik 5 sterren achter mij aan krijg, vervolgens plaats ik van die zakken op de grond zo'n 10 meter uit mijn buurt en als ze komen (dus de FBI) dan laat ik ze exploderen ook fun. Of ik pak zo'n grote vrachtwagen en plaats er paar bommen op en rijd in een drukte en BOEEEM!! dat is echt leuk. San Andreas is de ideale game voor om zulke dingen te doen. Reageren
f'noord Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Tof topic .Ik steel eerst een auto en verstop hem . Dan leg ik er van die...Euhh...pakjes op . En dan BOOM alles weg . Soms zet ik ook veel wagens op dat gebouw in downtown los santos En ik leg er ook...Pakjes...op En dan weer BOOM alles weg Kijk ook Vet filmpje héé.. leuk filmpje, maar je ziet er ook zo'n snelheidsmeter als hij op die fiets zit maar hoe doe je dat??? >>> Door Bling: Gelieve offtopic vragen als deze via PB te doen. <<< Reageren
Wijst Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik heb een keer ergens in een heel erg druk gebied in Las Venturas zoon 60/70 bommen geplakt op auto's die stil stonden en mensen enzo en een stukje verderop gaan staan en ik had ineenkeer 34 mensen wasted was wel lachen Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 In San Fierro op een tram gaan staan en dan allemaal bommetjes op auto's gooien en dan... KABOEM! Reageren
Twankala Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 mijn beste aanslag is nog altijd een heli op de snelweg neerzetten, een paar bommen erop gooien, en zo laten ontploffen. je krijgt dan een hele ketting-botsing, en ontploffen er zo nog 20 auto's door elkaars ontploffingen. fantastisch om te zien. kan je ook leuke foto's mee maken!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.