.Syfes Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Here is again a new sig : Rates And Comments Pleas Greetings .Syfes Reageren
Rivel Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Heel erg mooi! Jammer dat je render in het midden staat! Dat vind ik wat minder! Maar je kleuren zijn leuk gedaan en ze passen goed bij elkaar! Maar ik vind dat hij nu wat leeg is! Wel leuke border/rand 8/10 Reageren
Woetsha Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Zeer goed, alleen is de font ietsje minder, je had hem beter groter gemaakt en een kleurtje gegeven en over het rand, je moest hem een beetje dikker maken en dan was het compleet. 9,5/10 Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Het is een mooie signature, goede brushes, mooie plaatje, originele border, maar de border is een beetje scheef en de render kon wat breder gestrecht worden. Een 8/10 dus... Reageren
clifdon Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 mooie 8tergrond maar die render is wat uitgerekt lijkt me :s voor de rest had er een gradient en photofiltertje over gekunt maar hij is mooi hoor 8+/10 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik zag deze al toen dacht ik ' wanneer gaat hij hem nou plaatsen om te laten raten ' nou toen plaatste jij hem. Oke nu over je signature ik vind deze één van je mooiste signatures ik vind de render goed geplaatst een leuke render is het ook en nu de achtergrond vind ik ook zeer leuk gemaakt met wat brushes als ik het goed heb en ook met dat lichteffect en kleuren en je border vind ik ook zeer netjes. En de text net zo goed. 10/10. Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Je hebt het helemaal juist Muay Thai. Maar wat de andere zeggen is niet juist hij is niet uitgetrokken ik weet niet eens hoe jullie daarop komen Enigste wat ik heb gedaan is shift ingehouden en dan verkleind Maar toch voor bedankt voor je tips en rates Greetings .Syfes Reageren
Eros Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Degelijke signature. De achtergrond effecten zijn heel mooi, en vooral beter dan de vorige omdat je hier de achtergrond wat meer hebt gevuld. De render lijkt mij helemaal niet gestreched. Hij is juist goed zo, mooie plaatsing en goed ingblend. Het idee van de border is wel leuk, maar ik zou hem ietsje meer naar buiten doen, want nu overlapt hij de tekst een beetje en dat is niet mooi. Verder ziet alles er goed uit 8.9/10. Bewerkt: 2 mei 2007 door Eros Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.