Rivel Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Hallo allemaal! Een nieuwe sig. hij is erg simpel, maar ik vind hem wel leuk gedaan voor Tha cooky gang! Hij is 100% zelf gemaakt Comments and rates zijn welkom, ik heb ook zelf de foto enzo getrokken! Check het gang topic voor meer van deze sigs.! Reageren
Eros Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Erg leuk gedaan, je krijgt al een 10/10 voor de originaliteit. ^^ Maar als je het nu nog zou afwerken met een goed randje zou hij nog beter zijn. Reageren
.Syfes Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik vind het goed dat je alles hebt gedaan maar moeilijk is dit niet wat plakken en dat is het sorry dat ik dit zeg maar zo komt er op neer . Hier kan ik geen goeie punten op geven ik geef je een 4/10 Greetings .Syfes Reageren
spoeky Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Waarom plaats je hem hier terwijl ie nog helemaal niet goed is?! We kunnen hem beter eerst goed maken voordat we hem hier posten! Maarja ik vind hem wel lol gedaan, dus een 8! Reageren
Rivel Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Waarom plaats je hem hier terwijl ie nog helemaal niet goed is?! We kunnen hem beter eerst goed maken voordat we hem hier posten! Maarja ik vind hem wel lol gedaan, dus een 8! Ik ga hem idd. nog fwat beter afwerken, maar ik vond dat ik nu al wel een tussentijdse rate wilde! Dus dankjewel voor de rates al! Reageren
ArticLight Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Qua PhotoShopping vind ik hem echt zwaar minimaal, maar de voor de originaliteit krijg je een 10! Maar goed, ikzelf ben ook niet de beste PS'er, en voor mij telt de uitkomst meer dan het werk dat je erin hebt gestoken. Een border was inderdaad wel leuk geweest. Al met al krijg je een: 7,5/10 Hij blijft een beetje simpel, maar het is zeker geen slechte sig. Reageren
Rivel Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Dat is waar! Ik vergeet altijd een border! Altijd al! Erg vreemd! Reageren
Youp Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Het is cooky niet coocky Leuk gedaan, maar je hebt niet echt geps'ed. Werk um eerst maar eens bij 5,5/10 Reageren
Woetsha Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Om te beginnen voor originaliteit krijg je een 10. Voor het trekken van de foto krijg je een 8 omdat er nog wat kruimeltjes over liggen. Voor het font een 7. Voor het afwerking een 4. Totaal. 10 + 8 + 7 + 4 = 29 Max. 10 + 10 + 10 + 10 = 40 29/40. 29 : 4 = 7 40 : 4 = 10 Dus je krijgt een 7/10. Reageren
revealed Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Wel leuk gedaan , maar hoe plaats je die afbeelding bij je post. Reageren
Rullez Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Je kan een afbeelding in je post krijgen. Door hem upteloaden via Imaschak. Of hem de uplouden bij het forum. Dit kan je doen als je een nieuw bericht/topic aanmaak. En daaronder op bladeren en uplouden te drukken. Reageren
clifdon Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 ik zag hem al in je onderschrift staan en d8 waar zou ik hem kunnen raten en wel hier whaha ik vindt hem echt zo vet versonne =) jmmr dat je het dan met foto gedaan hebt en niet in PS gemaakt hebt. lijkt me trouwens best moeilijk om in PS te maken maar het moet kunnen. 7,5/10 lijkt me wel op zijn plaats, goed versonne. ene waar heb je die koekies vandaan ? Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik vind dit een hele een hele super leuke signature erg leuk gemaakt ! Geen woorden voor over. Een 10/10. Reageren
Rivel Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Dankjewel voor jullie rates en comments! Nog iemand?! Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ja, ik Ik vind deze sig erg geslaagd, écht origineel, maar een paar minpuntjes: Het is cooky, niet coocky. Het font is nogal.. standaard en er zitten nog wat kruimeltjes aan de zijkant. Over het algemeen een 8/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.