Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste Gtaforumers,

Mijn broer heb laatst een laptop gekocht. Met windows XP. Mijn ouders hebben net vanavodn een nieuwe computer met Windows Vista gekocht. Nou hebben mijn ouders nu net Windows Vista geactiveert. Maar kan mijn broer nu met dezelfde instalatie cd legaal windows vista erop zetten. Zonder dat mijn ouders er verder problemen mee krijgen.

Is dit illigaal, Sluit dit topic dan. EN dan ook verder geenr eacties er dan meer op.

MVG,

Rullez

@ Die Windows Vista waar ik het over heb. Is helmaal voledig legaal.

Edit: Hier onder staat dat het illigaal is. EN ik geloof hem. Dus sluit dit topic maar...

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Nee, dat mag niet, en dat lukt ook niet. Althans, het lukt je niet die versie op de laptop te activeren, omdat die sleutel al gebruikt is.

Het gaat allemaal om licenties.... Illegaal dus.. ;)

Als je wilt profiteren van een nieuw besturingssytseem neem iets als Sabayon of Ubuntu.

wowrz6.th.jpg

Sabayon (met beryl, wat er standard inzit). :D:D (Ubuntu heeft compiz, maar je moet voor nVidia nog een driver downloaden, ATi werkt niet eens en compiz heeft iets minder functies).

Bewerkt: door ifc3
Als je wilt profiteren van een nieuw besturingssytseem neem iets als Sabayon of Ubuntu.
Sorry hoor, Maar het is niet voor mij. Ik heb nu ook al legaal weindos. (Met een eigen pakket.) Maar mijn broer niet.

Maar laat dit topic nou met rust. En wachten dat eejn moderator dit sluit. Want het gaat tegen de regels in!

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Laat Xp erop staan, want waarschijnlijk kan die laptop Vista lang niet aan en het crasht nogal vaak. (bij mij dan)

Geplaatst:
Laat Xp erop staan, want waarschijnlijk kan die laptop Vista lang niet aan en het crasht nogal vaak. (bij mij dan)

Is je pc dan wel snel genoeg (en hou er rekening mee dat Windows Vista sneller voelt dan windows XP), maar Ubuntu of Sabayon zijn nog altijd sneller.

Geplaatst:
Sorry hoor, Maar het is niet voor mij. Ik heb nu ook al legaal weindos. (Met een eigen pakket.) Maar mijn broer niet.

Maar laat dit topic nou met rust. En wachten dat eejn moderator dit sluit. Want het gaat tegen de regels in!

Ikzelf heb er niet veel verstand van, maar als Ronald het zegt... :puh:

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...