Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand mij uitleggen hoe je een TC kan maken voor een andere stad in SA (VC bijv)?

Het mag heel uitgebreid maar ik wil het graag weten.

En als het kan, leg ook even uit hoe je dingen uit andere GTA's naar GTA SA converteerd

Geplaatst: (bewerkt)

Srry voor de dubbelpost maar het onderwerp is nu 42 keer bekeken, ik denk dat daar vast wel iemand tussenzit die me kan helpen.

>>> Door Matiscus: Gelieve niet te dubbelposten!! Als iemand jou kan helpen zal hij dat met plezier doen! <<<

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst: (bewerkt)

nou ehm, het kan zijn dat er mensen zijn die je niet snappen. Zo zou ik niet weten wat je bedoelt met een TC. zou iemand dit even uit kunnen leggen? Misschien dat ik je dan kan helpen...

edit: oh wacht, dat betekent Total Conversion, of niet? Nou ehm, dat is in de eerste plaats ontzettend veel werk. Eigenlijk vrijwel onmogelijk om zo even te maken. Je moet alle DFF's, COL's en IPL's enzo helemaal veranderen, en ook nog main.scm en script.scm veranderen. Echt ongelooflijk veel werk dus! Als ik jou was zou ik genoegen nemen met de bestaande Conversions, zoals de Myriad Islands. (zoek maar op Google)

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Uitleggen hoe je een TC kan maken? Dan heb jij waarschijnlijk geen idee hoeveel werk dat is om zoiets te maken. Wil je een dergelijke TC maken dan lukt dit je nooit in je eentje. Hiervoor heb je echt een team nodig zoals bijvoorbeeld GTA Mafia Stories (te vinden bij hosted projects) ook heeft. Maargoed neem eens een kijkje in de Master Tutorial List, in het eerst rijtje vind je twee videotutorials van mij over het ingame zetten van een object. Deze informatie heb je in ieder geval nodig wil je een TC starten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...