~Lance Vance Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Heeft iemand een lijst met ID's van die Map Editor items? Ik heb echt geen zin om al die lijsten door te zoeken.... Reageren
RTS Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ik heb even gezocht maar kan zo niks vinden. Ik kijk altijd wat ik tegenkom als ik bij de Map Editor rondkijk, heb verder geen ervaring met zelf ID's in te vullen. Reageren
Impulse_W Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Kleine bump. Ik heb veel ervaring met de map editor, en kan je wel in de goede catagorie helpen. Als je even wilt zeggen wat je zoekt natuurlijk. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Niks bijzonders, alleen Liberty City Reageren
superjetze Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) nou? ik wil ook wel weten welke id dat is... Bewerkt: 19 mei 2007 door superjetze Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.