forumrunner2 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 En het is weer zo ver, het 4de deel van Call of Duty komt ook uit, dit 4de deel heet Modern Warfare, en zal zich niet meer afspelen in de Tweede Wereldoorlog, maar in de oorlogen van nu. CVG heeft in een gesprek met Activision te horen gekregen dat Call of Duty 4 in de maak is bij Infinity Ward. De game krijgt de naam Modern Warfare met zich mee en dat kan niet anders betekenen dat de game zich niet meer in de Tweede Wereldoorlog zal afspelen. Eerder deze week wisten we nog te melden dat Infinity Ward met een aankondiging zou komen op 28 april, waarschijnlijk ging dit over de eerste beelden van de game. Deze zullen dit weekend getoond worden tijdens de NFL draft op ESPN in Amerika.Het is geen verrassing dat deel 4 eraan zat te komen en ook gingen de geruchten al langer rond dat de game zich meer in de hedendaagse tijd zou afspelen. Het beste nieuws is natuurlijk dat de game dit keer gewoon op de PC zal verschijnen, in tegenstelling tot deel 3 die alleen op de consoles verscheen. We hopen binnenkort meer informatie binnen te krijgen en we kunnen natuurlijk niet wachten op de eerste beelden. Bron: PCGamesSpecial --------------------------------- Hier de link naar de trailer: Mijn eigen mening: Ik vind het erg jammer dat het afgelopen is in de Tweede Wereld oorlog, maar ook leuk dat het nu begint in deze tijd. Zodat je ook weet hoe het nu is! Cijfer van trailer: 8 kom je er nu pas 8ter dat ie uit is >>> Door Froodooo: Kom je er nu pas achter dat je onzinnige berichten plaatst... <<< Reageren
Dastard Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Wie is er hier al Prestige?Ik ben 5 weke geleden Prestige gegaan, al lvl 20 ofzo. Ik heb 3 keer prestige gedaan Als GTA mijn keel uit komt ga ik verder Mss bump maarja... Nice? is wel irritant dat je de beste guns kwijt bent hé. Weet er iemand welke geweer het beste is voor veel kills? (ben rank33). Reageren
Fresh ★ Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 De m1014, die shotgun, daar heb ik enorm veel kills mee gemaakt, en als je met beide shotguns al de challenges doet krijg je hem in het goud. $-) Wat ik ook altijd gebruik op Search & Destroy is de M4, even al die challenges van dat wapen completen, sillencer erop en je kan beginnen met ownen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 En het is weer zo ver, het 4de deel van Call of Duty komt ook uit, dit 4de deel heet Modern Warfare, en zal zich niet meer afspelen in de Tweede Wereldoorlog, maar in de oorlogen van nu. CVG heeft in een gesprek met Activision te horen gekregen dat Call of Duty 4 in de maak is bij Infinity Ward. De game krijgt de naam Modern Warfare met zich mee en dat kan niet anders betekenen dat de game zich niet meer in de Tweede Wereldoorlog zal afspelen. Eerder deze week wisten we nog te melden dat Infinity Ward met een aankondiging zou komen op 28 april, waarschijnlijk ging dit over de eerste beelden van de game. Deze zullen dit weekend getoond worden tijdens de NFL draft op ESPN in Amerika.Het is geen verrassing dat deel 4 eraan zat te komen en ook gingen de geruchten al langer rond dat de game zich meer in de hedendaagse tijd zou afspelen. Het beste nieuws is natuurlijk dat de game dit keer gewoon op de PC zal verschijnen, in tegenstelling tot deel 3 die alleen op de consoles verscheen. We hopen binnenkort meer informatie binnen te krijgen en we kunnen natuurlijk niet wachten op de eerste beelden. Bron: PCGamesSpecial --------------------------------- Hier de link naar de trailer: Mijn eigen mening: Ik vind het erg jammer dat het afgelopen is in de Tweede Wereld oorlog, maar ook leuk dat het nu begint in deze tijd. Zodat je ook weet hoe het nu is! Cijfer van trailer: 8 kom je er nu pas 8ter dat ie uit is >>> Door Froodooo: Kom je er nu pas achter dat je onzinnige berichten plaatst... <<< Whaha, spel is allang uit. Half jaar al. Reageren
Dastard Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 De m1014, die shotgun, daar heb ik enorm veel kills mee gemaakt, en als je met beide shotguns al de challenges doet krijg je hem in het goud. $-) Wat ik ook altijd gebruik op Search & Destroy is de M4, even al die challenges van dat wapen completen, sillencer erop en je kan beginnen met ownen. Bedankt, maar ik bedoel een geweer, om er echt mee te ownen. Ik bedoel zo rap m ogelijk te promoten. Reageren
Fresh ★ Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 De m1014, die shotgun, daar heb ik enorm veel kills mee gemaakt, en als je met beide shotguns al de challenges doet krijg je hem in het goud. $-) Wat ik ook altijd gebruik op Search & Destroy is de M4, even al die challenges van dat wapen completen, sillencer erop en je kan beginnen met ownen. Bedankt, maar ik bedoel een geweer, om er echt mee te ownen. Ik bedoel zo rap m ogelijk te promoten. Dat zijn toch geweren, wat bedoel je dan. ^^ Reageren
Dastard Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Laat maar. Maar Search & Destroy, is dat dan met die bom, en hoe kun je dan zo lang mogelijk levend blijven? Reageren
Fresh ★ Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Gewoon die mode zoveel mogelijk spelen, dan ga je weten waar de vijanden spawnen langs waar ze meestal komen enz, op sommige mappen gooi ik in het begin drie granaten en heb ik direct kills... dus gewoon veel spelen. Campen is natuurlijk ook een optie, maar dan hebben ze je sneller door. Maar als je Search & Destroy goed kan, kan je veel punten verdienen, en heel snel naar boven gaan in rank. Reageren
Fresh ★ Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 (bewerkt) Ik zou zo veel mogelijk challenges doen, vooral de weapons-challenges. Dan leer je met de verschillende wapens schieten, en kun je ook ontdekken waarmee je het beste schiet. Ook stijg je dan sneller in XP, door de bonussen die je krijgt. Ook niet te veel Deathmatch spelen, daar gaat je XP en Score niet zo veel naar boven als bij Team Deathmatch of Search & Destroy, en tactisch leer je ook veel meer van TDM & S&D. Als je vragen hebt, ofzo mag je ze altijd stellen. Of als je eens zin hebt om een potje te spelen, zeg het maar. Het is wel al een tijdje geleden bij mij though. ^^ Is het goed dat ik je PSN toevoeg? De Uzi, is BTW ook een heel goed wapen, in Close Combat dan. Vanaf je de Perk hebt dat je twee primary wapens kan kiezen, moet je die zeker als tweede instellen, heeft mij al veel gered. Bewerkt: 30 mei 2008 door Fresh ★ Reageren
Dx11 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Met headquarters spelen verdien je meestal wel lekker veel punten, ook als je zelf niks doet Had net een super potje (FFA) ik heb echt de uber plek gevonden om op crossfire te snipen... En nee je kent m niet het is geen duidelijke bekende sniper spot, maar het kijkt wel uit op zon plekje, dat maakt t zo goed, al die snipers weten niet wat ze overkomt SUPER Reageren
Fresh ★ Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Op Crossfire ken ik alle Sniper-plekjes. Het is dan ook de kunst om telkens van plaats te veranderen, omdat ze anders respawnen en weten waar je zit. Daarom hou ik meer van Search & Destroy en spellen zoals Socom. Reageren
Dx11 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Op Crossfire ken ik alle Sniper-plekjes. Het is dan ook de kunst om telkens van plaats te veranderen, omdat ze anders respawnen en weten waar je zit. Daarom hou ik meer van Search & Destroy en spellen zoals Socom. Neujj dit plekje ken je echt niet, en ze weten ook niet waar ik zit aangezien ik altijd inscope blijf na een kill te hebben.. Ik heb vandaag serieus een heel potje op dat plekje gezeten zonder 1x gespot te zijn... (Gewonnnen met 26 kills 0 deaths) Reageren
Dieko Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik heb eigenlijk een vraagje. Moet ik Call of Duty 4 kopen of Battlefield Bad Company? Reageren
Robin B Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Ik heb eigenlijk een vraagje.Moet ik Call of Duty 4 kopen of Battlefield Bad Company? Allebei!! Ik heb de demo van B-company.De wapens en artillerie zijn echt goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.