Robin2130 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 yep maar er staat maar 1 limo daar en geen 3! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 Robin heeft gelijk. Zodra je Vercetti Estate hebt staat er een witte Limo voor een van de garage's. Je krijgt alleen 3 limo's voor de trap als je de einmissie (Keep Your'e Friends Close) hebt gedaan, maar die limo's zullen vanzelf verdwijnen. Je hebt dus eigenlijk standaard alleen die witte limo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 Robin heeft gelijk.Zodra je Vercetti Estate hebt staat er een witte Limo voor een van de garage's. Je krijgt alleen 3 limo's voor de trap als je de einmissie (Keep Your'e Friends Close) hebt gedaan, maar die limo's zullen vanzelf verdwijnen. Je hebt dus eigenlijk standaard alleen die witte limo. Niet altijd. Er staat ook wel eens een witte Admiral. Dan is die limo weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 ja dat is waar maar ik heb nooit 3 limo's gezien daar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 ja dat is waar maar ik heb nooit 3 limo's gezien daar Dat heb je alleen in de 'Keep Your Friends Close' Missie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 maar waarom is soms de limo weg en staat er een admiral? de admiral is denk ik van ken rosenberg dus ik denk dat hij waneer de admiral er staat gewoon bij jou is... maar dan snap ik niet waarom de dan limo weg is :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.