ganton_gangster007 Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 mijn voorstel is naar easter eggs op zoek gaan vooral naar biggfoot die volgens veel mensen niet bestaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 mijn voorstel is naar easter eggs op zoek gaan vooral naar biggfoot die volgens veel mensen niet bestaat bigfood kan je wel vegeten! :lol: , maar je kan de huurmoordenaar zoeken of gewoon de gebieden veroveren, of autos tunnen en rond rijden, of gewoon op straat rond hangen, of ................................................................................ ................................................................................ .................................................... enz enz........................................................... te veel om op te noemen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Of met een vlammenwerper of een bazooka,... de stad een beetje vernietigen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 gewoon een beetje klooien 6 sterren achter je aan krijgen ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 gewoon een beetje klooien 6 sterren achter je aan krijgen ofzo is het zoals in gta 3 dat je maar 4 sterren in de eerste stad kan krijgen en5 in de tweede en 6 pas in de 3de stad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) ik zou het eigenlijk niet weten ik heb nog nooit 6 sterren achter me aan gehat wel 5 Bewerkt: 4 december 2004 door pinguin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 ik vind het tof om die straaljager te pakken . dan over de No Fly Zone vliegen zodat er straaljagers achter je aankomen, dan luchtgevechten houden. Air Battles Rocks The Game B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 ik zou het eigenlijk niet weten ik heb nog nooit 6 sterren achter me aan gehat wel 5 en in welke stad was dat als het in de eerste stad was dan is het dus niet zo als in gtaIII Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Het was in san fiero en las venturas dat ik 5 sterren hat maar ik heb niet geprobeerd om in los santos heel veel sterren achter me aan te krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Ik rijd altijd doelloos rond op mijn NRG - 500 B) Beetje cruisen en als ik zin heb wat easter-eggs onderzoeken Auto's tunen bij Arch blijft ook leuk.. cker als je daarna over die heuvels heen kan vliegen met lachgas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 ik neem lkr de jetpack en ga lkr hoog de lucht in en ergens hoog in de bergen ga ik lkr chil parachute springen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 zoveelmogelijk autos neerknallen met u hittendezoekende bazoeka Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 zoveelmogelijk autos neerknallen met u hittendezoekende bazoeka waar kan je die ergens vinden is er een kaartje van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gertje4x4turbo Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 ik ga altijd me race tijden van de straatraces nog scherper zetten of mn vriendin ff ******. Doelloos rondrijden en mensen ( en met name die *** politie) afknallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 of mn vriendin ff ******. lol, het mag wel subtieler :rolleyes: ik rij altijd wat rond....genieten van de natuur....als ik nix te doen heb dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.