Jump to content

Vaak voorkomend probleem


turbo dries

Recommended Posts

Ik heb dus een probleempje, want ik krijg dit als error

Unhandled Exception: c0000005

At adress: 0048944c

Ik heb namelijk de GTA Ultimate VC de gta3 dat zit in ..../models/gta3 heb ik gekopieerd en naar m'n eigen GTA VC geplakt, want de ultimate vc doet het niet. Kan iemand me daarbij helpen? alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dus een probleempje, want ik krijg dit als error

Unhandled Exception: c0000005

At adress: 0048944c

Ik heb namelijk de GTA Ultimate VC de gta3 dat zit in ..../models/gta3 heb ik gekopieerd en naar m'n eigen GTA VC geplakt, want de ultimate vc doet het niet. Kan iemand me daarbij helpen? alvast bedankt

Als ik het goed begrijp, doet Vice City het niet meer naar het installeren van die Ultimate Vice City mod. Sowieso raad ik je eerst aan de boel weer te verwijderen, want ik denk dat je de mod niet goed hebt geïnstalleerd. Ik meende dat hier een automatische installer bij zit, mocht dat niet zo zijn dan hebben we het waarschijnlijk over de verkeerde mod. De Ultimate Vice City mod V2.0 heb ik hier gevonden, mocht je die nog niet hebben download deze en volg de instructies. Mocht je nog een oudere versie hebben geïnstalleerd verwijder dan GTA Vice City, installeer opnieuw en installeer vervolgens de Ultimate Vice City mod V2.0.

Mocht je de fout behouden, dan raad ik je aan eens het forum door te spitten aan de hand van deze gevonden zoekresultaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...